جدیدترین مطالب

جدیدترین محصول ها

تبلیغات

پذیرش دانشجو بدون کنکور
پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران
آزاد
07190011881
فریب متقاعدسازی در اینستاگرام

طراحی گرافیک بین المللی

معصومی پور

09028450991

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو

امیر معصومی پور

09361699805

نقاشی ساختمان شیراز صدرا

نقاشی ساختمان در شیراز

علی معصومی پور

09173168963 - 09302992563

cpanel-banner

هاست دامنه طراحی سایت

امیر معصومی پور

021-91033737

نقاشی ساختمان شیراز صدرا

نقاشی ساختمان در صدرا

علی معصومی پور

09173168963 - 09302992563

عضویت در خبر نامه

با عضویت در خبر نامه وب سایت فروشگاه از جدیدترین اخبار | جدیدترین محصول ها | جدیدترین مطالب | جدیدترین رویدادها | جدیدترین جشنواره ها و کمپین های فروش های ویژه و تخفیف ها و … مطلع شوید.

بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ

فریب متقاعدسازی در اینستاگرام

بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ

بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ ، در ابتدا و قبل از شروع مطالب اجازه دهید چند نکته را به صورت مقدمه بیان کنم.

گاهی اوغات به خودم می گویم وقتی در حال نوشتن مطلبی برای شما هستم دیگر چه نیازی دارد برایتان سمینار و کنفرانس برگزار کنم یا به صورت لایو در فضای مجازی با شما سخن بگویم.

کدام شیوه دیجیتال مارکتینگ بهتر است

زیرا هم وقت با ارزش شما گرفته می شود و هم شاید برای برخی هزینه این رویداد ها امکان پذیر نباشد.

بنابراین از همین طریق به خوبی می توانم مطالب را با شما به اشتراک بگذارم.

شما هم نظراتتونو با بنده به اشتراک بگذارید.

به نظرم افرادی که اقدام به برگزاری چنین رویداد هایی می کنند (سمینار و همایش و کارگاه و …) تنها برای جلب توجه و جذب مخاطب و بیشتر مواقع جنبه درآمدی را در نظر می گیرند.

چاپ کتاب دیگر فایده ای ندارد.

زیرا هم به محیط زیست آسیب شدید می زند.

بازخورد دو طرفه ای ندارد.

در این مورد فقط کتاب است که با شما حرف می زند در صورتی که اگر کتاب واقعا به عنوان یک دوست خوب بود او هم باید به حرف ها و تجربیات ما گوش می داد.

البته به این موضوع بیشتر به عنوان فانتزی و کاریکاتور نگاه کردم.

برگردم به موضوع: این که کدام شیوه بهتر است نیازمند استفاده از تجربیات افرادیست که تنها به یک یا دو روش اکتفا نمی کنند و به دنبال تجربه شیوه های مختلف هستند.

شناخت روش های بازاریابی دیجیتال

در مرحله اول شناخت روش ها بسیار مهم است.

در مطالب قبل در مورد شیوه های بازاریابی دیجیتال ، بخش هایی را توضیح دادم.

اما به این موضوع اشاره نکردم که کدام شیوه برای شما بهتر است

 می توانید نتیجه بهتر از آن بگیرید.

در مورد این بخش باید بگویم که هر کدام از شیوه هایی که نام خواهم برد تحلیل کوتاهی که مبنای تجربی را برایم داشته را با شما در میان خواهم گذاشت.

این شیوه ها شامل:

  • تبلیغات کمپینی ( ایمیل کمپین ها و کمپین های گروهی)
  • تبلیغات یا بازاریابی پیامکی
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات کلیکی
  • مزایده
  • حراج انلاین
  • و …

خوب ممکن است شما از خود بپرسید که پس چرا شیوه های دیگر را نام نبردم و برای پاسخ به این سوال باید بگویم که ما در رابطه با دیجیتال مارکتینگ داریم صحبت می کنیم که یعنی فراید های آنها بر مبنای کد نویسی و اعداد و الگوریتم ها هستند.

البته شیوه های فوق تخصصی دیگری هم هستند که در پست ها و مطالب بعدی حتما به آنها اشاره خواهم کرد.

برخی از آنها شامل سیستم عامل های مدیریت محتوایی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی قرار گرفته اند.

این شیوه ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرند و به شیوه های خرد و ترفند های جعلی کاری نداریم.

این روش ها به عنوان روش های تبلیغاتی گسترده توسعه محور محسوب می شوند.

عمدتا بعضی از آنها از نتایج بالایی برخوردار هستند شامل تبلیغات در سطح کشوری و حتی بین المللی قرار می گیرند.

این روش ها بر حسب میزان تراکنشات مالی و بازدید ها از مهمترین روش ها در دیجیتال مارکتینگ محسوب می شوند.

کمپین های تبلیغاتی و بازارهای رقابتی کاهشی

اولین موردی که بررسی می کنیم ، شرکت در کمپین های تبلیغاتی است که بیشتر به بازار های رقابتی کاهشی شهرت دارند.

  • این کمپین ها چه خصوصیاتی دارند؟
  • مزایا و معایب آنها چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید بگویم که: ” این کمپین ها متشکل از مجموعه ای از فروشندگان است که در دست های مختلف کالایی شرکت می کنند و در برخی مواقع چند فروشنده کالاهایی یکسان کالا ها را ارائه می دهند.”

اما در این جا نکته ای قابل توجه قرار دارد یعنی قیمت یک کالا بین چند فروشنده یکسان نخواهد شد و هر فروشنده سعی می کند تا پایین ترین قیمت را ارائه دهد و قیمت طرف مقابل را بشکند و همین امر منجر به رقابتی نفس گیر بین فروشنده ها می شود.

حال اگر شما برای کالاهای خود ارزش افزوده ایجاد کرده اید و فروشنده دیگری آن ارزش افزوده ها را نداشته است به راحتی می تواند بروی کالای شما بدون اینکه هزینه ای کرده باشد و برای آن ارزش افزوده ایجاد کرده باشد تاثیر بگذارد.

در اینجا تنها کسی که متضرر خواهد شد شما هستید. این روش برای تخریب قیمت فروشنده ها طراحی شده است.

به عبارت دیگر شما را مجبور می کنند تا برای قیمت خود به رقابت بپردازید و قیمت خود را در روند کاهشی قرار دهید.

در برخی مواقع این ترفند به نفع فروشندگان دیگر است و قیمت شما را به حدی پایین می آورند که در نهایت خودشان خریدار جنس شما خواهند شد.

هر وقت جنس شما به اتمام رسید همان را با قیمت اولیه شما یا حتی بالاتر به فروش می رسانند.

مزایده و حراج آنلاین (بازار رقابتی افزایشی)

عمدتا در این روش اجناسی ارائه می شوند که به عنوان کالاهای لوکس و یا یونیک با قیمت اولیه نسبتا مناسب و ثابت ارائه می شوند.

عمده خریداران کسانی هستند که به دنبال چنین محصول هایی هستند و در یک بازه زمانی مشخص قیمت پیشنهادی خود را ارائه می دهند و پس از اتمام زمان مزایده کالا به افرادی که قیمت بیشتری را ارائه می دهند تعلق می گیرد.

باید یادآوری کنم که مخاطبان این شیوه جزو مخاطبان خاص و محدود هستند و شاید برای شما دسترسی به این افراد کار چندان آسانی نباشد.

همین موضوع شما را دچار محدودیت می کند.

بنابراین شیوه چندان مناسبی برای تازه کارها نخواهد بود.

تبلیغات پیامکی

در این روش شما دارای یک سقف محدود از کاراکتر ها هستید و معمولا برای هر پیامک حدود ۷۰ کاراکتر مجاز خواهید بود.

در این شیوه شما نمی توانید از تصاویر و مدیا استفاده کنید.

و این یک عیب بسیار بزرگ است.

تقریبا هزینه ای که برای هر پیامک می خواهید ارسال کنید با شیوه های دیگر نزدیک و یکسان است.

این نوع تبلیغات و بازاریابی به صورت دسته ای از طریق تجهیزات مخابراتی BTS ها صورت می گیرد.

در این روش مشخص نیست که پیام شما واقعا به مخاطبان هدف ارسال می شود یا خیر.

حتی ممکن است برای برخی افراد یا گروه هایی که نمی توانند از گوشی های هوشمند استفاده کنند یا نتوانند از امکانات تراکنش اینترنتی (خرید اینترنتی) استفاده کنند ارسال شود ، مانند اتباع خارجه افراد مسن و سالمند و … .

درست است که این شیوه از گستردگی و پهنای باند مخابراتی استفاده می کند ، اما به دلیل دلایل ذکر شده در فوق زیاد کاربردی به نظر نمی رسد.

در این شیوه بیشتر جهت ارسال پیامک های تجمعی و فراخوانی استفاده می شود.

یا در مواقع اضطراری و هشدار بسیار کاربرد دارد.

(بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ)

تبلیغات ایمیلی (کمپینگ ایمیل)

یکی از شیوه های محبوب و بسیار موثر تبلیغاتی بازاریابی ایمیلی (تبلیغات ایمیلی) می باشد.

این نوع بازاریابی از جمله شیوه های حرفه ای می باشد که نیازمند دانش مختص به خود است.

در این شیوه می توان از قالب های گرافیکی زیبا که شامل متن ، تصاویر و مدیا می باشد تشکیل شده است استفاده کرد.

اما در این شیوه شما با چالش بزرگی مواجه هستید و آن هم جمع آوری و داشتن لیست یا بانک اطلاعاتی ایمیلی می باشد.

قبل از اینکه شما از این روش استفاده کنید باید در نظر بگیرید که این بانک ایمیلی را چگونه می توانید بدست بیاورید؟!

توصیه می کنم در این روش اصلا به فکر خرید بانک ایمیل از منابع ناشناس نباشید ، زیرا به طور یقین این بانک های اطلاعاتی عمدتا شامل بسیاری از آدرس ایمیل های جعلی می باشند.

اگر شما واقعا می خواهید از ایمیل های واقعی استفاده کنید باید با شیوه های جمع آوری آن نیز آشنا شوید.

این شیوه مانند استفاده از فرم های ثبت نام کاربری ، فرم های خرید ،  فرم های خبرنامه و دیگر شیوه های مختص به این روش باشید.

البته این شیوه شیوه مناسبی برای فروش محصولات فیزیکی نیست و چالش هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

زیرا مشخص نیست چه میزان از مشتریان از ایمیل های دریافتی استفاده می کنند و حتی برخی آنها را به عنوان اسپو یا هرز نامه دسته بندی می کنند و شاید هیچگاه ایمیل شما را باز نکنند و  آن را نبینند.

(بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ)

تبلیغات بنری (از گیف تا سه بعدی)

شما به عنوان یک وب مستر که مدیریت تمام جنبه های یک وب سایت را برعهده دارید باید برای توسعه اهداف خود از بهترین شیوه ها ، کم هزینه ترین ، فراگیرترین ، هدفمند ترین ، جذاب ترین و خلاقانه ترین شیوه ها برای تبلیغات بنری خود استفاده کنید. 

استفاده از تصاویر متحرک روی صفحات وب در این روش یکی از شاخص ترین پارامتر ها جهت تبلیغات می باشد.

این تصاویر که به صورت متحرک در صفحات وب قابل مشاهده هستند به همراه لینک های پیوندی به مخاطبان کلیدی به مخاطبان کمک می کنند تا به راحتی به صفحه مورد نظر شما مراجعه کنند.

حال اگر شما از سیستم های همکاری در فروش استفاده می کنید این امکان را برای وب مستران دیگر فراهم می کنید تا با استفاده از بازاریابی بنری شما ، با لینک پیوندی مخصوص خودشان استفاده کنند و حتی به ازای فروش هر محصول از طریق بنر شما حساب نقدی خود را شارژ و به عنوان کمسیون مبلغی را از شما دریافت کنند.

(بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ)

ما را در روبیکا دنبال کنید

تبلیغات کلیکی (بازاریابی کلیکی)

یکی از شیوه های بسیار عالی و کارآمد و با ریسک کمتر تبلیغات کلیکی می باشد.

در این روش محصولات دارای لینک اختصاصی هستند و توسط ربات های تبلیغچی هوشمند که توسط عمدتا شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل فعالیت می کنند انجام می شود.

در این روش این ربات های هوشمند وابسته به این موتور های جستجو گر که دارای سطح بالای برنامه نویسی هم می باشند.

حتی امروزه بخشی از آنها به عنوان هوش مصنوعی در فضای مجازی و در اپلیکیشن ها و وب سایتها در حال فعالیت هستند استفاده می شود.

نتیجه این تبلیغات این است که میزان پخش شدن تبلیغات به صورت گسترده تر و فراگیر تر و هدفمند تر به مخاطبان انلاین نمایش داده می شود و درصد فروش و جذب مخاطب شما را افزایش می دهند.

این افزایش به میزان بازدید ها و کلیک های انجام شده جهت هدایت مخاطبان به اهداف صورت می پذیرد.

مثال تبلیغات پیامکی!

به طور مثال اگر شما می خواهید برای یک محصول که از آن ۵۰ عدد در انبار موجودی دارید تبلیغ کنید و تعداد زیادی از آن را بفروش برسانید به میزان ۵۰ کلیک حساب تبلیغاتی خود را شارژ می کنید.

حال ممکن است تبلیغات شما ۵۰ هزار بازدید کننده داشته است اما از این پنجاه هزار نفر تنها ۵۰ نفر می توانند خرید کنند و شاید ۲۰ عدد و شاید ۱۰ عدد که البته این به بازه زمانی تبلیغاتی که شما

مشخص کردید نیز بستگی دارد.

نکته مهم در بتلیغات پیامکی!

اما نکته مهم اینجاست که شما با ۵۰ هزار بازدید کننده آنلاین واقعی داشتید که با برند شما یا محصول شما یا هر دوی آنها آشنا شده اند و دیر یا زود به جمع خریداران شما خواهند پیوست.

حال اگر میزان بالاتری فروش را با این روش و میزان تبلیغات شما صورت بگیرد که چه بهتر.

شما در این شیوه مدیریت میزان کلیک ها و بازدید ها را در اختیار دارید.

(بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ)

کمپین تخفیف محور

این شیوه از بازاریابی دیجیتال منجر به جذب مخاطبانی که عاشق تخفیفات آخر هفته هستند می شود.

برخی مخاطبان هستند که به قول معروف تخفیف باز هستند.

 آنها به دنبال محصول هایی هستند که در کمپین های رویداد محور مانند بلک فرایدی ، شب یلدا ، عیدانه ها و مناسبت های این چنینی می گردند و در آن شرکت می کنند. 

این کمپین ها به شما کمک می کند تا محصولاتی را که مدت هاست آنها را برای فروش گذاشته بودید را به راحتی با تخفیف ویژه بفروشید و عرضه کنید.

پیش زمینه این روش این است که شما مخاطبان خود را با شیوه های مدیریت مشتری و سیاست های تبلیغاتی خود جذب کرده باشید و بدانید که چه میزان از مخاطبانتان به دنبال آفر های ویژه هستند.

آنچه خواهید دریافت

با توجه به مطالبی که ذکر شد خودتان تصمیم گیرنده هستید که با کدام شیوه تبلیغاتی پیش بروید.

شیوه های دیگر تبلیغات که در اینجا به آنان اشاره نشد شامل شیوه های بازاریابی اشتراکی و

محیطی هستند که مباحث آن در فرصتی دیگر برایتان شرح داده خواهد شد.

ما را در اینستاگرم دنبال کنید

تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 40 درصدی
بی نتیجه بود!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 40 درصدی
تخفیف طلایی 50 درصدی
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 40 درصدی
بی نتیجه بود!
شانس خود را امتحان کنید و برنده شوید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!

20 درصد تخفیف ویژه

کد تخفیف شما: C6RYBRNC

زمان اعتبار این کد:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
این کد تخفیف منقضی شده است. جهت تمدید با پشتیبانی تماس بگیرید

آخرین اخبار را دریافت کنید

با عضویت در این خبرنامه

از مقالات، اخبار، مطالب و محصولات جدید مطلع شوید

فروش ویژه اهل مد

17 الی 21 شهریور

نظر سنجی فروشگاه

1درج مشخصات
2نظر سنجی 1

جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.

1مدارک مورد نیاز
2مشخصات طرفین توافق نامه
3موضوع توافق نامه
4تایید و امضاء توافق نامه

به نام خدا

توافق نامه همکاری ویژه تولید کنندگان

این توافق نامه فقط برای همکاران در شهر شیراز و شهر صدرا قابل اجرا می باشد.

شرایط همکاری با ما:

  • آپلود کارت ملی
  • امضاء توافق نامه
  • در صورت داشتن مدارک ثبت محصول انحصاری ارائۀ کپی ثبت محصول الزامی می باشد.

فرم ثبت نام و ایجاد حساب فروشگاهی

https://ahlemod.ir/store/