تبلیغات

اصول بازاریابی دیجیتالخدمات تایپ آنلاینخدمات نرم افزاری در محلخدمات نقاشی ساختمان سرویس های برترمعرفی و عرضه لوازم دکوراسیون داخلی​

جدیدترین محصولات

اخبار مد

تبلیغات

طراحی سایت
ساخت تیزر و کلیپ های تبلیغاتی
ریپروتاژ فروشگاه اهل مد
پریسا کریمیان طراح دکوراسیون داخلی
لوگو اخبار اهل مد

رولکس و محدودیت عرضه در طوفان کوید 19

فهرست مطالب

رولکس و محدودیت عرضه در طوفان کوید 19

رولکس و محدودیت عرضه در طوفان کوید 19 ، چرا کمبود ساعت رولکس یک “طوفان کامل” است؟ فرض کنید شما یک تاجر یا زن خوش درآمد یا حرفه ای موفق هستید.شما وقت گذاشته اید تا مهارت خود را ارتقا دهید ، حرکت حرفه ای مناسب انجام دهید ، از نردبان شرکت بالا رفته و احتمالاً با سدان اسپرت لوکس خود ساخت آلمان ، به خانه بروید.
بله ، شما موفق شده اید ، و اکنون ممکن است با خود فکر کنید: “وقت آن است که من آن نماد وضعیت را خریداری کنم که به دیگران اطلاع دهد که من هر وقت وارد اتاق می شوم می توانم آن را ساخته باشم” – رولکس.

رولکس و محدودیت عرضه در طوفان کوید 19

کمبود بزرگ رولکس

این روزها کمبودهایی در سرتاسر جهان وجود دارد – از اتومبیل گرفته تا ریزتراشه هایی که وارد آنها می شود ، تا دانه های قهوه و حتی دستمال توالت. بحران عرضه همه گیر به این امر دامن زده است ، و این حتی در مورد ساعت های مچی درجه یک نیز صدق می کند.

در حالی که فروش این ساعت های مچی در اوج همه گیری در سال 2020 کاهش یافته است ، خریدها اخیراً افزایش یافته است. بر اساس FHS ، یک گروه تحقیقاتی صنعت ساعت سوئیس ، فروش ساعتهای سوئیس در ماه جولای 7.6 up در مقایسه با پایه قبل از همه گیری سال 2019 بود. رشد فروش در ایالات متحده 48.5 op در ماه ژوئیه نسبت به سطوح سال 2019 افزایش یافت و حتی 75 درصد در چین بوده است.

فروش بالای ساعت های سوئیسی 

در حال حاضر فروش کلی ساعتهای سوئیسی بالا رفته است ، اما برای رولکس خصوصی وضعیت پیچیده تر است. پل آلتیری ، مدیرعامل خرده فروشی ساعت های آنلاین Bob’s Watches ، می گوید که داستان رولکس بخصوص سالها پیش ساخته شده است ، حتی قبل از تعطیلی کارخانه که عرضه را محدود کرده است.

آلتیری در مصاحبه ای گفت: “عرضه تا حدودی به دلیل COVID ، جایی که کارخانه برای چندین ماه تعطیل بود ، مشکل را تشدید کرد ، اما مشکل [تامین] قبلاً وجود داشت.”

وی گفت: “تقاضای جهانی در پنج سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و عرضه به نوعی ثابت مانده است ، این یک وضعیت کلاسیک عرضه و تقاضا است که ادامه دارد.”

وی گفت: “تقاضای جهانی در پنج سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و عرضه به نوعی ثابت مانده است ، این یک وضعیت کلاسیک عرضه و تقاضا است که ادامه دارد.”

آلتیری فکر نمی کند رولکس قصد دارد عرضه را سرکوب کند. او گفت که تقاضا برای کالاهای لوکس مانند ساعتهای رولکس بسیار زیاد است.

رولکس و محدودیت عرضه در طوفان کوید 19

بکارگیری سیستم اطلاع رسانی رولکس

مورد: Bob’s Watches از یک سیستم هشدار ایمیل برای اطلاع خریداران در زمان موجود بودن ساعت مورد علاقه خود استفاده می کند و به محض اینکه این ایمیل خارج شد ، آن ساعت ها سریعاً جمع آوری می شوند.

آلتیری توضیح می دهد: “مدل های جدیدی که در سایت قرار می گیرند ، گاهی اوقات در 15 دقیقه به فروش می رسند.” اگر خیلی دیر شده اید ، در عرض چند دقیقه یا چند ثانیه ، “آنها می توانند از بین بروند”.

Eric Wind of Wind Vintage ، کارشناس و روزنامه نگار ، مجموعه ای از عوامل را که باعث افزایش قیمت رولکس و در دسترس بودن آنها می شود ، مشاهده می کند.

او به Yahoo Finance Live گفت: “من فکر می کنم این واقعا یک طوفان کامل است.” او می گوید علاوه بر محدودیت های عرضه و تقاضای کلی برای محصول ، در حال حاضر راه های بیشتری برای فروش در سراسر جهان برای مالکان عادی و فروشندگان وجود دارد.

او می گوید: “روش های بسیار بیشتری برای فروش آنلاین این ساعت ها نسبت به گذشته وجود دارد – بنابراین هرکسی که می تواند خریداری کند ، به عنوان مثال ، یک [Rolex] Daytona یا Submariner می تواند به راحتی این کار را انجام دهد و آن را با هزاران دلار بیشتر از مبلغی که می پردازد بفروشد.”

“این شبیه به ذهنیت کفش های کتانی با StockX است و می تواند بسیار راحت تر کفش های آنلاین را به فروش برساند. در مورد ساعت ها هم همینطور است. [بازیکنان] بیشتری در بازار وجود دارند. “

رولکس و محدودیت عرضه در طوفان کوید 19

آیا می توان کمبود رولکس را جبران کرد؟

آریل آدامز ، بنیانگذار وبلاگ ساعت مچی محبوب aBlogtoWatch در مصاحبه ای گفت: “هیچ رویدادی باعث این پدیده نشده است.”

رولکس به صراحت اعلام کرد که آنها قصد ندارند تولید ساعت های محبوب خود را برای برآوردن تقاضا افزایش دهند ، و این منطقی است زیرا آنها سعی می کنند برای مشتریان خود ارزش درازمدت ایجاد کنند ، آنها نمی خواهند بازار را تحت تاثیر قرار دهند و بازار را کاهش دهند. ارزش این چیزها است ، “آدامز می گوید. علاوه بر این بیماری همه گیر عرضه ساعت را تا 70 reduced کاهش داده است و “ساعتهای کمتری برای گردش وجود دارد.”

مشکل کمبود عرضه و تقاضا ، از دیدگاه آدامز ، توسط فروشندگان “بی پروا و بی پروا” مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

رفتار نمایندگان فروش نسبت به رولکس

برخی از نمایندگی های مجاز یا AD ها که در صنعت نامیده می شوند ، گاهی اوقات از مشتریان آینده خود می خواهند که قبل از قرار گرفتن در لیست فروشندگان برای مدلهای مطلوب Rolex – مانند Submariner ، GMT یا Explorer ، یک ساعت کمتر محبوب بخرند. – هنگامی که ساعت ها در دسترس قرار می گیرند. این یک پدیده رایج در صنعت است. این غیرقانونی نیست اما می تواند برای خریدار بسیار ناامید کننده باشد.1

اشتراک گذاری این پست
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید