شرایط و قوانین فروشگاه اهل مد
شرایط و قوانین فروشگاه اهل مد، خریداران محترم و مراجعین گرامی لطفا قبل از خرید از فروشگاه شرایط و قوانین فروشگاه را مطالعه بفرمایید:
ثبت سفارش و خرید
توصیه می شود قبل از خرید حساب کاربری در سایت ایجاد کنید تا از وضعیت سفارشات خود مطلع شوید.
در صورتی که در حال انجام فرایند خرید هستید اما حساب کاربری ایجاد نکرده اید در هنگام خرید و ثبت و تکمیل فرم سفارشات گزینه ایجاد حساب کاربری را فعال کنید.
پرداخت صورت حساب سفارشات از طریق درگاه های امن امکان پذیر است.
شیوه های پرداخت، ارسال و تحویل کالا در فرم های ثبت سفارش برای شما در نظر گرفته شده است.
هزینه ارسال تمام سفارشات به سراسر کشور رایگان می باشد.
شرایط گارانتی و استرداد کالا
- مغایرت محصول دریافتی با کالای خریداری شده طبق فاکتور و سبد خرید
- شکستگی و یا معیوب بودن کالای دریافتی
تمام سفارشات و کالا های خریداری شده دارای گارانتی تا ۷۲ ساعت پس دریافت مرسوله از سوی مشتری می باشند.
در صورت مغایرت محصول خریداری شده با مشخصات درج شده محصول یا سبد خرید حساب کاربری خریدار سفارشات و فاکتور خرید در توضیحات محصول و یا عدم سلامت فیزیکی محصول می توانید ظرف مدت تعیین شده ۷۲ ساعت موضوع را از طریق بخش پشتیبانی (چت آنلاین/فرم زیر) مطرح کرده یا با ما تماس بگیرید و پس از راهنمایی محصول را برگشت دهید و وجه خود را دریافت نمایید.
خریداران محترم لطفا قبل از ثبت سفارش و خرید به توضیحات محصول و فرم سبد خرید خود توجه بفرمایید. عدم توجه به این مورد، منجر به عدم گارانتی خواهد شد و فروشگاه مسئولیتی در قبال این مورد نخواهد داشت
در صورت عدم مغایرت محصول خریداری شده با مشخصات سبد خرید/فاکتور/رسید خرید کالا پس از ۷۲ ساعت پس از دریافت محصول، محصول به هیچ عنوان پس یا تعویض نمی گردد
اطلاع رسانی ها
فرایند های خرید و ارسال سفارشات از طریق ایمیل و سامانه پیامکی فروشگاه به اطلاع خریداران خواهد رسید.
پیگیری سفارشات
تمام سفارشات از طریق شرکت پست برای خریداران ارسال می گردد (کشوری)
بارکد /شماره پیگیری مرسوله پس از ارسال از طریق سامانه پیام کوتاه فروشگاه برای خریدار ارسال خواهد شد.
پرداخت وجه در محل خریدار تنها در شهر شیراز و صدرا امکان پذیر می باشد.
تمام سفارشات باید از طریق وب سایت فروشگاه ثبت شوند.
خرید به صورت حضوری در محل فروشگاه امکان پذیر نیست.
جشنواره های فروش ویژه و کد های تخفیف
شرکت در جشنواره های فروش ویژه و استفاده از تخفیفات تنها از طریق کد های تخفیفی منتشر شده در وب سایت، کانال و پیج فروشگاه در زمان های تعیین شده امکان پذیر خواهد بود.
پیگیری شکایات
در صورت بروز هرگونه مغایرت/شکایت/گارانتی از طریق فرم زیر موارد را اطلاع دهید.
توجه بفرمایید ارائه فاکتور معتبر فروشگاه جهت هرگونه پیگیری موارد الزامی می باشد.
پشتیبانی و پاسخگویی
جهت پشتیبانی ۷/۲۴ از ابزارک چت آنلاین استفاده کنید و یا از طریق دکمه پشتیبانی در صفحه محصول خریداری شده اقدام به ثبت تیکت کنید
و یا با شماره ۰۷۱۹۱۶۹۰۵۲۶ (۸ صبح الی ۱۲ ظهر) تماس حاصل بفرمایید.
در صورت عدم پاسخگویی از طریق تلفن ثابت از طریق فرم تماس با ما که در زیر مشاهده می کنید موارد را ارسال نمایید.
شرایط و قوانین فروشگاه اهل مد
