مشاوره رایگان طراحی ساخت وب سایت ، شما قبل از اقدام به تهیه یک وب سایت نیازمند مشاوره خواهید بود. زیرا این کار باعث می شود هدف و مسیر خود را دقیق تر دنبال کنید.
تیم ما این امکان را برای شما فراهم آورده است تا در این مسیر قدم به قدم در کنار شما باشد. پس فرصت را از دست ندهید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
فرم پیش رو به شما کمک خواهد کرد تا برخی از موارد اولیه ای که نیاز دارید را به ما بگویید تا بر حسب نیاز شما بهترین و مناسب ترین پکیج ها را به شما معرفی کنیم.
نمونه هایی را برای شما در نظر گرفته ایم تا بدانید چه چیزی می خواهید داشته باشید. ما تلاش خواهیم کرد تا نمونه های مشابه البته با کمی تغییرات را برای شما فراهم سازیم.
این نمونه ها الهام بخش شما خواهند بود تا بتوانید برای وب سایت خود برنامه ریزی کنید.

لازمه داشتن یک وب سایت خوب و استاندارد داشتن یک توسعه دهنده وب کارآزموده و با تجربه است.
ما در این راه کنار شما هستیم.
ما در اینجا شرایط مختصری را درباره یک وب سایت خوب به شما معرفی می کنیم
شرایط یک وب سایت خوب و کاربردی
1. خوب طراحی شده و کاربردی
سایت شما نشان دهنده شرکت، محصولات، خدمات شما و در نهایت برند شما است.
بنابراین مهم است که از نظر بصری جذاب، صیقلی و حرفه ای باشد.
به فضاهای سفید، طرحبندیهای نامرتب با عکسها و گرافیکهای باکیفیت اجازه دهید تا پیام شما بدرخشانند.
به همان اندازه مهم است که سایت باید با سرعت، درست و همانطور که انتظار می رود کار کند.
مطابق با استانداردهای وب باشد، به دقت تصحیح کنید و به طور منظم برای مشکلات سرعت یا عملکرد آزمایش کنید.
هر صفحه باید همیشه سریع و کاربردی باشد، زیرا هر یک از آنها می تواند اولین یا تنها برداشت یک مشتری بالقوه باشد.
مناطق شکسته، کند یا ضعیف، بازدیدکنندگان شما را ناامید می کند و آنها را تشویق به ترک می کند.
2. آسان برای استفاده
بازدیدکنندگان سایت همیشه عجله دارند. آنها را مجبور نکنید برای اطلاعات کار کنند.
تجربه کاربری (UX) نقش کلیدی در کمک به بازدیدکنندگان برای استفاده، درک و ماندن در وب سایت شما دارد.
ناوبری واضح و منطقی با سلسله مراتب واضح ایجاد کنید.
از طرحبندیهای ثابت و نشانههای بصری برای عملکرد در سراسر سایت استفاده کنید.
سایت شما باید هم «جستجوگران» را راضی کند – که به دنبال چیزی خاص هستند و هم «مرورگرها» – که فقط به دنبال آن هستند.
به کاربران کمک کنید تا وظایف خود را با جستجوی در محل به سرعت انجام دهند و با پیشنهاد محتوای مرتبط و به حداقل رساندن بن بست ها آنها را درگیر کنید.
3. بهینه شده برای موبایل
امروز هیچ بهانه ای وجود ندارد، سایت شما باید عالی به نظر برسد و در هر پلتفرمی به خوبی کار کند.
رشد دستگاه های موبایل و تبلت کند نمی شود و شما فقط نمی دانید بازدید کننده بعدی شما از چه چیزی استفاده خواهد کرد.
بهینه سازی برای موبایل هم تجربه بازدیدکنندگان و هم رتبه بندی SEO شما را بهبود می بخشد.
4. تازه، محتوای با کیفیت
مختصر، جالب و جدید باشید.
از زبانی استفاده کنید که برای مخاطبان شما منطقی باشد – از اصطلاحات تخصصی، صحبت های شرکتی و کلمات اختصاری خودداری کنید.
“چرا” خود را توضیح دهید.
بازدیدکنندگان دامنه توجه کوتاهی دارند: املای صحیح، دقیق بودن، مرتبط بودن و به روز رسانی منظم.
وبلاگ ها و به روز رسانی های رسانه های اجتماعی راه های عالی برای افزودن محتوای تازه هستند، که باعث می شود بازدیدکنندگان برگردند و به استراتژی سئو کمک می کنند.
بله، تازه نگه داشتن چیزها نیاز به کمی سرمایه گذاری دارد.
5. مخاطب و مکان به راحتی در دسترس است
مخاطبان شما را تعقیب نمی کنند.
کار را آسان کنید، یک نقطه تماس را ارائه دهید: تلفن، ایمیل، رسانه های اجتماعی و شاید یک فرم تماس با استفاده آسان.
نقشه گوگل یک امتیاز است.
مهمتر از همه، مطمئن شوید که این اطلاعات به راحتی در یک صفحه تماس با سهولت یافتن – اگر نه در هر صفحه از سایت شما – در دسترس است.
6. فراخوانهای اقدام را پاک کنید
اگر سایت شما از بازدیدکنندگان چیزی نپرسد، مطمئناً هیچ کاری انجام نخواهند داد.
هدف سایت شما چیست؟
آیا این هدف برای بازدیدکنندگان روشن است؟
حتی سایتهای اطلاعاتی از بازدیدکنندگان میخواهند مقالاتی را بخوانند و به اشتراک بگذارند، شرکت را در رسانههای اجتماعی دنبال کنند، جعبههای ابزار را دانلود کنند، به لیستهای پستی بپیوندند یا درباره سازمان اطلاعات بیشتری کسب کنند.
در هر صفحه یک سوال بگنجانید.
7. برای جستجو و وب اجتماعی بهینه شده است
- ساختن یک وب سایت زیبا که استفاده از آن آسان باشد کافی نیست.
- نیاز به کسب ترافیک دارد.
- در غیر این صورت، این همه تلاش در طراحی، UX و توسعه محتوا بیهوده خواهد بود.
صدها قانون و دستورالعمل برای بهینه سازی موثر موتور جستجو وجود دارد، بنابراین در اینجا چند مورد برای شروع وجود دارد:
- از عناوین صفحه و متا تگ ها در هر صفحه و از تگ های alt در هر تصویر استفاده کنید.
- محتوای سایت خود را بهینه سازی کنید تا با کلماتی که افراد واقعی جستجو می کنند، هماهنگ شود.
- از کلمات کلیدی به درستی در محتوا و لینک ها استفاده کنید.
- از برگههای سبک آبشاری برای طرحبندی استفاده کنید و کد HTML خود را بدون درهمریختگی نگه دارید.
اشتراک گذاری محتوای شما را تا حد امکان برای بازدیدکنندگان آسان کنید.
اجتماعی می تواند حجم زیادی از ترافیک را هدایت کند و بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر مثبت بگذارد.
لینک های اشتراک گذاری واضح را فراموش نکنید (حتی اگر به ندرت در واقعیت استفاده شوند).
این یک نمای کلی در سطح بالا از هفت موضوع عمیق است! این اصول اولیه به شما کمک می کند تا زمانی که به سمت وب سایت عالی مورد نیاز خود حرکت می کنید، ارزش بیشتری از حضور وب خود کسب کنید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید