کانال روبیکا افتتاح شد
کانال روبیکا افتتاح شد ، در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ کانال فروشگاه اهل مد در روبیکا افتتاح شد.
مهندس امیر معصومی پور مدیر و موسس این فروشگاه با بیان اینکه استفاده از پلتفرم های گوناگون بخصوص سوپر اپلیکیشن های داخلی و خوب و نیز قابل اعتماد کشوری باعث هم افزایی و توسعه بیشتر فضای کسب و کار ها می شود افزود: “پلتفرم های رو به توسعه نیازمند همکاری با یکدیگر هستند و باید از ظرفیت های یکدیگر بهره بگیرند.”
ما به عنوان یک سکوی معرفی و عرضه کالاهای با کیفیت ایرانی سعی می کنیم علاوه بر استفاده مفید از ظرفیت های پلتفرم های داخلی از پلتفرم های خارجی نیز بهره بگیریم.
بستر تعاملی سکو های ایرانی
امروزه سکو های ایرانی با طرفداران و کاربران خاص خود در حال پیشرفت هستد.
ما نیز باید از بستر تعاملی این ظرفیت ها استفاده کنیم تا کالای ایرانی که هدف اصلی بازار و اولویت ما می باشد را با بهترین کیفیت به طیف های گوناگون مخاطبان این پلتفرم ها که بومی هستند معرفی و عرضه کنیم.
” در چند سال گذشته فروشگاه ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است که در حال حاضر وضعیت بهتری داریم.”
تعامل بیشتر با مخاطبان جدید نیازمند سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بازاریابی ، تامین محصول و … دارد.
تفاوت سلیقه مخاطبان در هر پلتفرم
طیف های گسترده سلیقه ای در هر پلتفرم کاملا با پلتفرم دیگر متفاوت است.
امروزه شبکه های اجتماعی جهانی سرگرمی محور مانند اینستاگرام و پیام رسان هایی مانند
واتس اپ … با وجود فیلترینگ در ایران هنوز مخاطبان زیادی دارند. اما بازار در این پلتفرم ها در حال اشباء شدن است.
روند نا امیدی و افسردگی افراد به دلیل مقایسه محوری فردی و سبک فرهنگی و زندگی در این پلتفرم ها
به علت محتواهای مخرب و فضای تنش آمیز و تاثیر منفی آنها بر خانواده ها متاسفانه رو به افزایش است.
محصول هویت محور در بازار سکو های جهانی چگونه خواهد بود؟
در پلتفرم های خارجی مانند اینساگرام سلیقه ها به سمت اجناس بی هویت و فیک کشیده شده است.
اصالت کالای ایرانی در این سکو ها تحت الشعاع قرار گرفته است.
برخی خریداران و یا فروشندگان هیچ ارزشی برای کالاهای خود یا نحوه تبلیغ و فروش آنها قائل نیستند.
در برخی پلتفرم های خارجی که اساسا محل اتشار و اشتراک تصویر و ویدئو می باشد و به اشتباه به محیط کسب و کار تبدیل شده است ، با برخی کالا ها مانند پوشاک ، با بی تفاوتی و بی هویتی در تبلیغات رو به رو هستیم.
سبک پوشش و نوع پوشاک بخش زیادی از هویت شخص را نشان می دهد.
فرهنگ و اصالت ، نظم و ظرافت رفتار فردی ، سطح نگرش و تفکر ، سطح موفقیت فردی چه از لحاظ اقتصادی و حتی معنویات افراد را مشخص می کند.
تمام این پارامتر ها که بیشتر برای مصرف کنندگان قابل توجه است برای فروشندگان و تبلیغ کنندگان نیز صدق می کند.
زیرا بیشتر تاثیر پذیری مصرف کنندگان از رفتار و سبک تبلیغ کنندگان سر چشمه می گیرد.
مقایسه امنیت کاربران در سکو های داخلی و خارجی چگونه است؟
“به نظر من با توجه به سطح مخاطبان در پلتفرم های ایرانی و شفافیت و نظارت بیشتر رفتار کاربران در آنها ،
این موضوع بیشتر برای ما اهمیت پیدا می کند. زیرا امنیت هر دو طرف بیشتر خواهد بود.”
امیدواریم در پلتفرم روبیکا نیز بتوانیم خدمات خوبی به مخاطبان این سکو ارائه کنیم.