تخفیفات شگفت انگیز

از فریب تا ترغیب در اینستاگرام

از فریب تا ترغیب در اینستاگرام ، در اینجا قاعده نظم در پلتفرم اینستاگرام را از دیدگاه روشنفکرانه تری مورد تحلیل و بررسی قرار میدهیم. این موضوع را با محدوده نظم در فضای مجازی و تولید محتوا ها دنبال میکنیم  که احتمالا برایتان جالب خواهد بود. نظم قاعده محدود کننده ای برای فرم ها و اشکال هندسی میباشد.

از فریب تا ترغیب در اینستاگرام

بینظمی در ساختار محتوا

وقتی شما در محیطی بی نظم قرار میگیرید ، در مرحله اول متعجب می شوید. در مرحله بعد ذهن شما شروع به کنکاش برای دریافت پاسخ به علت بی نظمی خواهد گشت. خوب اگر شما فردی منظم یا نامنظم باشید با دیدن هر صحنه ای از بی نظمی متعجب خواهید شد و در برخی مواقع غافلگیر می شوید. بنا بر این اگر میخواهید به دنبال چیزی بگردید فعالیت میکنید تا چیزی را که میخواهید بیابید و این امر باعث میشود مکانیزم یادآوری در مغز توسعه پیدا کند و تقویت شود و ذهن با این تمرین میتواند در فرایند جستجو و پیدا کردن مواردی که به دنبال آنها است رشد بیشتری پیدا کند. البته این امر در فضای فیزیکی و دنیای واقعی بیشتر کاربرد دارد.

بینظمی در ساختار های هنری و سبک ها

اما ، اصل بی نظمی در ساختار های هنری و سبک هایی که به نظر شما بی نظم به نظر می آیند ، خود دارای نظمی هستند که در ذهن خلاق هنرمند شکل گرفته اند و به صورت تجسمی ذهن شما پذیرای آنها می شود و ذهن شما را به چالش می کشند. شما را ترغیب به پیدا کردن نظم در آنها میکند. البته اگر دید هنری داشته باشید ، در غیر اینصورت به دنبال نظم چهار گوش و هندسی تعریف شده ای خواهید بود که به شما یاد داده اند.

چگونه و چرا

اما در دنیای مجازی این نظم چگونه شکل میگیرد؟ آیا نظم در محتوای ایجاد شده شما پاسخی به نیازهای ذهنی مخاطبان خواهد بود؟ آیا نظمی در ساختار های محتوی در شبکه های اجتماعی میبینید که برخی از آن تبعیت می کنند و به واسطه ایده و ذهن دیگران آن را دنبال میکنند جذابیتی برای شما دارند؟

بگذارید چند مثال را برایتان ذکر کنم: امروزه برخی افراد در فضای مجازی به دنبال کسب درآمد از راه های گوناگونی هستند ، از جمله نظم دادن به محتوا های شما. این افراد به دنبال افراد کم تجربه در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام می گردند و با شیوه های گوناگونی مانند افزایش فالور و یا بی نظم شمردن پیج های اینگونه افراد آنها را ترغیب میکنند که به بهانه نظم دهی به پیج های آنها از این افراد کسب درآمد کنند.

تهدید بزرگ یا فرصت بزرگ

خوب باید این نکته را بگویم که این یک تهدید بزرگ برای افرادیست که بی تجربه هستند و به سادگی به دام اینگونه افراد می افتند و به نسبت هزینه ای که میکنند بازخورد نمیگیرند و به مرور علاوه بر اینکه آنها دل سرد می شوند به این افراد فشار می آورند تا برای بهبود و ادامه کار بیشتر باید هزینه کنند و علت نتیجه نگرفتن افراد ساده لوح را به گردن خود آنها می اندازند.

آبشار فالور و غرق شدن پیج ها در اینستاگرام

با ذکر دلایلی صحت این امر را به شما ثابت میکنم. اول اینکه این افراد سود جو با فالور هایی که به پیج شما سرازیر میکنند (این افراد معمولا افرادی هستند که دسترسی به بخشی از سرور های پلتفرم دارند) آن هم یک شبه یا حتی یک ساعته یا حتی با تقسیم کردن میزان سفارش فالور ها در چند روز ، اصل ارتباط سازی شما را از بین میبرند و چه بسا اگر صاحب برند باشید به اعتبار شما لطمه بزنند. 

اصل مبتنی بر ارتباط یک به یک یا یک به چند (تبلیغات گروهی)

اصلی که مبتنی بر ارتباط یک به یک یا یک به چند (تبلیغات گروهی) است و همین موضوع برای مخاطبانی که شما از از نزدیک میشناسند بسیار تاثیر منفی دارد و این سوال را برای آنها شما ایجاد میکند که چگونه یک شبه یا یک روزه یا چند ساعته یا حتی ظرف چند روز تعداد فالور های بسیار زیادی به یک پیج سرازیر شده اند آن هم برندی که آنها به خوبی آن را میشناسند. این موضوع حکم سم برای فعالیت شما دارد.

مبانی تخصصی مورد نیاز برای مدیریت یک پیج در اینستاگرام

پس از این موضوع میرسیم بر سر محتوای پیج شما. اگر شما فردی نا اطلاع از مبانی طراحی ، عکاسی و تولید محتوی باشید ، با یک ترفند مهندسی اجتماعی ساده به دام افراد سود جو خواهید افتاد و جیب شما را خالی خواهند کرد. هزینه ای که شما باید برای دریافت مبانی تخصصی ذکر شده صرف کنید به راحتی از دست میدهید و فرصت یادگیری این اصول را به طور تخصصی از خودتان صلب کرده اید.

درج محتوا طبق ایده خودتان نه نظر دیگران

محتوای پیج اینستاگرام شما باید بر مبنای اصول فعالیت و سلیقه خودتان و ایده های خودتان پیش برود و نه ایده و افرادی که میخواهند تجربه و خلاقیت شما را نادیده بگیرند و برای کسب سود نظر خود را به شما تحمیل کنند. در دنیای اینستاگرام اگر شما محدود به فرم خاصی شدید ، پیج شما از حالت پر رنگ و لعاب بودن و تنوع و شادابی دور و طراحی و خلاقیت را از دست خواهید داد. این نظم دهی یک بهانه برای سر کیسه کردن شما توسط افراد سودجو میباشد.

مقایسه سبک محتوای پیج های ایرانی با پیج های خارجی

پیج افراد مشهور ، برند های معتبر را مشاهده کنید آنها هیچگونه از این ترفند ها را که افراد سود جو به شما پیشنهاد میدهند بکار نمیبرند. مقدار بازدید ها و مخاطبان آنها روز به روز افزوده میشود میدانید چرا؟ زیرا آنها به جای اینکه بر روی ترفند های سودجویان متمرکز شوند بر روی فعالیت های خود و اطلاع رسانی های خود سرمایه گذاری میکنند. در ایران این گونه افراد سودجو که به دنبال لقمه نانی هستند با ترفند های مهندسی اجتماعی و فریب و ترغیب افراد کم تجربه ، در حقیقت فرصت ارتباط سازی موثر را از آنها میگیرند.

از ترغیب تا تله انفجاری در اینستاگرام

اینستاگرام که یک یک پلتفرم سه وجهی متناسب با تصاویر ویدئو ها و برنامه های زنده میباشد یک ابزار برای تبلیغات است اما این به این معنا نیست که شما به برند سازی مشغول باشید. شما تنها کاربری هستید که عضو یک پلتفرم شبکه اجتماعی است. شما در این پلتفرم نه برند هستید و نه برند محسوب خواهید شد زیرا اصول برند سازی عوامل فوق تخصصی هستند.

تله واژه برندینگ در اینستاگرام برای کاربران ایرانی

برند ها هنگامی که برند هستند برای اطلاع رسانی از فعالیت هایشان ، محتوای تبلیغاتی خود را در این شبکه اجتماعی یا هر پلتفرم دیگری که در آن فعالیت دارند با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند. بنا بر این اگر واقعا برند نیستید ، نه خود را بفریبید و نه افراد دیگر را بفریبید و نه فریب افراد سود جو را که با بازی گرفتن عبارات حقوقی برند و برند سازی شما را فریب میدهند بخورید. 

به جای اینکه روی ایده آنها سرمایه گذاری کنید روی فعالیت های خود و کسب تجربیات بیشتر و تخصصی تر سرمایه گذاری کنید.

نظم از دیدگاه هر فردی متفاوت است پس نمی توان فرمت خاصی را برای آن تعریف کرد.

مقایسه تعریف نظم در دنیای واقعی و دنیای مجازی

مانند چیدمان منزل یا محل کار ، دفاتر اداری و فروشگاه ها و … ، چیدمان وسایل هر کدام با نمونه دیگری متفاوت است. اما اجناس همان اجناس و کالا ها همان کالا ها هستند. (از فریب تا ترغیب در اینستاگرام) در یک فروشگاه وسایل و اجناس با نظم دسته بندی شده اند و قابل دسترس هستند و همیشه میتوان آنها را جابجا کرد و نظم قبلی را به هم ریخت و نظم جدید و چیدمان جدیدی را ایجاد کرد. اما در پلتفرم هایی مثل اینستاگرام همچین شرایطی را ندارید زیرا در هر صورت شما دارای پراکندگی محتوا خواهید شد و امکان مرتب سازی پست ها یتان در آن وجود ندارد.

کسب درآمد به بهای ضعیف شمردن خلاقیت شما در اینستاگرام

این نظم دهی تنها در وب سایت ها قابل مشاهده است که همیشه همه چیز دارای طراحی ، نظم و دسته بندی با قابلیت جابجایی است (طراحی سایت). فرم ها قابل تغییر هستند. گرافیک ها و محیط قابل طراحی هستند و خلاصه دنیایی را خواهید داشت که خودتان میتوانید هر جور که دوست دارید به آن شکل و نظم دهید. پس زیاد در گیر نظم در اینستاگرام نباشید این ترفندیست برای کسب درآمد برخی افراد از ضعیف شمردن خلاقیت و فعالیت شما. آن چه برای برند ها مهم است افزایش اعتبار و رتبه آنها در موتور های جستجوگر مانند گوگل و یاندکست است.

محدودیت نظم در پلتفرم اینستاگرام

به عنوان مثال دیگر: چیدمان منزل و یا محل کار ، شما هر وقت بخواهید میتوانید با سلیقه خود نظم محیط را به چالش بکشید ، جابجایی ایجاد کنید ، کسی برای شما تکلیف روشن نمیکند ، هر چیزی را میتوانید تغییر دهید. فرم ها رنگ ها وسایل چیدمان و … خودتان تصمیم گیر هستید. اما در پلتفرم اینساگرام اینگونه نیست بنا بر این واژه نظم در اینستاگرام شما را در چیدمان ها و دسته بندی ها محدود میکند. (از فریب تا ترغیب در اینستاگرام)

راهکار برای مقابله با نظم تحمیلی در اینستاگرام

برای رفع این مورد تنها راهکار این است که خودتان باشید و هر کاری دلتان میخواهد بکنید فریب ترغیب افراد سود جو را به بهانه بی نظم شمردن پیجتان یا مطالبتان را نخورید. آنها به فکر جلب توجه و ترغیب شما و منافع خودشان و تحمیل افکار ذهنی خودشان به شما هستند. تنها لازم است شما اصول عکاسی ، نورپردازی ، تصویربرداری ، طراحی و تبلیغات و فروش را به صورت اصولی و تخصصی فرابگیرید ( با شرکت در سمینار ها و کارگاه های فعال کاردی محور) آن وقت دیگران از شما الگو خواهند گرفت و منحصر به فرد و جذاب خواهید شد. با این روش شما دیگر فریب ایده ها و نظرات افراد سودجو را نخواهید خورد.

اگر در این حوزه ها تجربه و تخصص ندارید قطعا به دام این گونه افراد خواهید افتاد.

آنها چیز هایی را به شما خواهند گفت که یا میدانید یا اگر نمیدانید میتوانید فعالیت های پیشنهادی را با سایر پیج های پر بازدید مقایسه کنید سپس تصمیم بگیرید که کدام شیوه جواب داده است. (از فریب تا ترغیب در اینستاگرام)

احراز هویت افراد و پیج های ناشناس در اینستاگرام

نکته دیگر که وجود دارد این است که این افراد سود جو نه احراز هویت شده اند و نه مرجعی روی نوع فعالیت آنها نظارت دارد و شما هیچگونه شناختی نسبت به افراد و نوع فعالیتشان ندارید و نخواهید داشت. نوع فعالیتشان در هیچ جایی مورد تایید کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات قرار نگرفته و شما نمی دانید پیشنهادات آنها به نفع شماست یا به ضرر شما. پس بهتر است قبل از هرگونه ارتباطی با این افراد سود جو ، نظر (کارشناسان فن و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات) را جویا شوید.

در پایان باید بگویم:

مسیر خود را به طور طبیعی طی کنید هر چند اگر کند پیش بروید. روزی که نتیجه مطلوب شاملتان گردد خودتان شگفت زده خواهید شد.

تخفیف 40 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 20درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 40 درصدی
تخفیف 50 درصدی
تخفیف 20 درصدی
پوچ!
شانس خود را امتحان کنید و برنده شوید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!

نظر سنجی فروشگاه

1درج مشخصات
2نظر سنجی 1
3نظر سنجی 2
4نظر سنجی 3
5نظر سنجی 4
6نظر سنجی 5
7نظر سنجی 6

20 درصد تخفیف ویژه

کد تخفیف شما: C6RYBRNC

زمان اعتبار این کد:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
این کد تخفیف منقضی شده است. جهت تمدید با پشتیبانی تماس بگیرید

جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.

1مدارک مورد نیاز
2مشخصات طرفین توافق نامه
3موضوع توافق نامه
4تایید و امضاء توافق نامه

به نام خدا

توافق نامه همکاری ویژه تولید کنندگان

این توافق نامه فقط برای همکاران در شهر شیراز و شهر صدرا قابل اجرا می باشد.

شرایط همکاری با ما:

  • آپلود کارت ملی
  • آپلود عکس 4×3
  • امضاء توافق نامه
  • در صورت داشتن مدارک ثبت محصول انحصاری ارائۀ کپی ثبت محصول الزامی می باشد.

فرم ثبت نام و ایجاد حساب فروشگاهی

https://ahlemod.ir/store/