تخفیفات شگفت انگیز

تولید محتوا تهیه گزارش و ریپورتاژ

تولید محتوا تهیه گزارش و ریپورتاژ ، لازمه هر کسب و کاری میباشد. تنها چیزی که باید در مورد تولید محتوا بدانید در حالی که ما در این مقاله تعاریف زیادی را برای شما تعریف می کنیم، اگر فقط یک چیز را یاد بگیرید، باید این باشد: تولید محتوا یک سیستم است. اگر سیستم خوبی داشته باشید، می توانید محتوای خوبی تولید کنید. در حالی که راه‌اندازی یک سیستم دقیق و سازمان‌یافته با چندین مرحله ممکن است به نظر اتلاف وقت شما باشد، این چیزی است که به شما امکان می‌دهد بعداً تلاش‌های خود را مقیاس‌بندی کنید، نقش‌ها و مسئولیت‌ها را به وضوح بیان کنید و مشکلات تولید محتوا را قبل از وقوع آنها حل کنید.

تولید محتوا تهیه گزارش و ریپورتاژ

تفاوت بین تولید محتوا و استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا اهداف شما و نحوه برنامه ریزی شما برای استفاده از محتوا برای رسیدن به آن اهداف را مشخص می کند. استراتژی محتوا همیشه حرف اول را می زند، در غیر این صورت هیچ راهی برای سنجش اثربخشی سیستم تولید محتوای شما وجود ندارد. تفاوت بین تولید محتوا و استراتژی محتوا را می توان به صورت زیر تعریف کرد:

تولید محتوا = مجموعه ای از مراحل تعریف شده، مستند، که هر قسمت از محتوا را از ایده به انتشار می برد و اثربخشی آن را در پیشبرد استراتژی محتوای شما تحلیل می کند.
استراتژی محتوا = طرحی که به اطلاع می‌دهد چه چیزی منتشر می‌کنید، چگونه منتشر می‌کنید و چرا منتشر می‌کنید (یعنی ارزش تجاری) به عنوان یک آژانس دیجیتال، گاهی اوقات بلافاصله برای مشتری مشخص نیست که چرا به یک استراتژی محتوا نیاز دارد. برخی از مشتریان ممکن است استراتژی محتوا را به عنوان یک مرحله بی ربط یا دور انداخته ببینند، اما در واقع این مهم ترین است.

ریچارد کندی، مدیر عامل آژانس سئو و بازاریابی محتوا مستقر در بریتانیا Arken Marketing این چالش را با قرار دادن مشتری به جای مشتری خود حل می کند:

«اگر بتوانم به مشتری نشان دهم که سؤالاتی که در مورد خدمات ما دارند، همان سؤالاتی است که مشتریان آنها در مورد سؤالات خود دارند، راحت‌تر می‌توانم آنها را به کار بگیرم. وقتی به آنها نشان دادم که چگونه به آنها کمک می‌کند تا شخصاً خدمات ما را بهتر درک کنند، خرید خرید بسیار آسان‌تر می‌شود.”

ادامه مطلب

تخفیف 40 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 20درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 40 درصدی
تخفیف 50 درصدی
تخفیف 20 درصدی
پوچ!
شانس خود را امتحان کنید و برنده شوید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!

نظر سنجی فروشگاه

1درج مشخصات
2نظر سنجی 1
3نظر سنجی 2
4نظر سنجی 3
5نظر سنجی 4
6نظر سنجی 5
7نظر سنجی 6

20 درصد تخفیف ویژه

کد تخفیف شما: C6RYBRNC

زمان اعتبار این کد:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
این کد تخفیف منقضی شده است. جهت تمدید با پشتیبانی تماس بگیرید

جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.

1مدارک مورد نیاز
2مشخصات طرفین توافق نامه
3موضوع توافق نامه
4تایید و امضاء توافق نامه

به نام خدا

توافق نامه همکاری ویژه تولید کنندگان

این توافق نامه فقط برای همکاران در شهر شیراز و شهر صدرا قابل اجرا می باشد.

شرایط همکاری با ما:

  • آپلود کارت ملی
  • آپلود عکس 4×3
  • امضاء توافق نامه
  • در صورت داشتن مدارک ثبت محصول انحصاری ارائۀ کپی ثبت محصول الزامی می باشد.

فرم ثبت نام و ایجاد حساب فروشگاهی

https://ahlemod.ir/store/