تخفیفات شگفت انگیز

کدام شیوه دیجیتال مارکتینگ بهتر است

کدام شیوه دیجیتال مارکتینگ بهتر است ، در ابتدا و قبل از شروع مطالب اجازه دهید چند نکته را به صورت مقدمه بیان کنم. گاهی اوغات به خودم میگویم وقتی در حال نوشتن مطلبی برای شما هستم دیگر چه نیازی دارد برایتان سمینار و کنفرانس برگزار کنم یا به صورت لایو در فضای مجازی با شما سخن بگویم.

زیرا هم وقت با ارزش شما گرفته میشود و هم شاید برای برخی هزینه این رویداد ها امکان پذیر نباشد. بنابراین از همین طریق مطالب به خوبی میتوانم با شما به اشتراک بگذارم و شما هم نظراتتونو با بنده به اشتراک بگذارید. به نظرم افرادی که اقدام به برگزاری چنین رویداد هایی میکنند (سمینار و همایش و کارگاه و …) تنها برای جلب توجه و جذب مخاطب و بیشتر مواقع جنبه درآمدی دارد.

حتی چاپ کتاب دیگر فایده ای ندارد زیرا هم به محیط زیست آسیب شدید میزند و هم بازخورد دو طرفه ای ندارد. در این مورد فقط کتاب است که با شما حرف میزند در صورتی که اگر کتاب واقعا به عنوان یک دوست خوب بود او هم باید به حرف ها و تجربیات ما گوش میداد. البته به این موضوع بیشتر به عنوان فانتزی و کاریکاتور نگاه کردم.

کدام شیوه دیجیتال مارکتینگ بهتر است

برگردم به موضوع: این که کدام شیوه بهتر است نیازمند استفاده از تجربیات افرادیست که تنها به یک یا دو روش اکتفا نمیکنند و به دنبال تجربه شیئه های مختلف هستند بر میگردد.

شناخت روش های بازاریابی دیجیتال

در مرحله اول شناخت روش ها بسیار مهم است. در مطالب قبل در مورد شیوه های بازاریابی دیجیتال ، بخش هایی را توضیح دادم . اما به این موضوع اشاره نکردم که کدام شیوه برای شما بهتر است و میتوانید نتیجه بهتر از آن بگیرید. در مورد این بخش باید بگویم که هر کدام از شیوه هایی که نام خواهم برد تحلیل کوتاهیی که مبنای تجربی را برایم داشته را با شما در میان خواهم گذاشت.

این شیوه ها شامل تبلیغات کمپینی ( ایمیل کمپین ها و کمپین های گروهی) ، تبلیغات یا بازاریابی پیامکی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی  و مزایده و حراج انلاین خواهد بود. خوب ممکن است شما از خود بپرسید که پس چرا شیوه های دیگر را نام نبردم و برای پاسخ به این سوال باید بگویم که ما در رابطه با دیجیتال مارکتینگ داریم صحبت میکنیم که یعنی فراید های آنها بر مبنای کد نویسی و اعداد و الگوریتم ها هستند.

برخی از آنها شامل سیستم عامل های مدیریت محتوایی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی قرار گرفته اند. این شیوه ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرند وبه شیوه های خرد و ترفند های جعلی کاری نداریم.

این روش ها به عنوان روش های تبلیغاتی گسترده توسعه محور محسوب میشوند و عمدتا بعضی از آنها از نتایج بالایی برخوردار هستند.این روش ها بر حسب میزان تراکنشات مالی و بازدید ها از مهمترین روش ها در دیجیتال مارکتینگ محسوب میشوند.

کمپین های تبلیغاتی و بازارهای رقابتی کاهشی

اولین موردی که بررسی میکنیم ، شرکت در کمپین های تبلیغاتی است که بیشتر به بازار های رقابتی کاهشی شهرت دارند. این کمپین ها چه خصوصیاتی دارند و مزایا و معایب آنها چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که در این کمپین ها متشکل از مجموعه ای از فروشندگان است که در دست های مختلف کالایی شرکت می کنند و در برخی مواقع چند فروشنده کالاهایی یکان را ارائه میدهند.

اما در این جا نکته ای قابل توجه قرار دارد یعنی قیمت یک کالا بین چند فروشنده یکسان خواهد شد و هر فروشنده سعی میکند تا پایین ترین قیمت را ارائه دهد و قیمت طرف مقابل را بشکند و همین امر منجر به رقابتی نفس گیر بین فروشنده ها میشود.

حال اگر شما برای کالاهای خود ارزش افزوده ایجاد کرده اید و فروشنده دیگری آن ارزش افزوده ها رانداشته است به راحتی میتواند بروی کالای شما بدون اینکه هزینه ای کرده باشد و برای آن ارزش افزوده ایجاد کرده باشد قیمت گذاری و قیمت پایین تری نسبت به شما را پیشنهاد دهد به خریدار. در اینجا تنها کسی که متضرر خواهد شد شما هستید. این روش برای تخریب قیمت فروشنده ها طراحی شده است.

به عبارت دیگر شما را مجبور میکنند تا برای قیمت خود به رقابت بپردازید و قیمت خود را در رند کاهشی قرار دهید که در برخی مواقع این ترفند به نفع فروشندگان دیگر است و قیمت شما را به حدی پایین میآورند و در نهایت خودشان خریدار جنس شما خواهند شد و هر وقت جنس شما به اتمام رسید همان را با قیمت اولیه شما به فروش میرسانند.

مزایده و حراج آنلاین (بازار رقابتی افزایشی)

عمدتا در این روش اجناسی ارائه میشوند که به عنوان کالاهای لوکس و یا یونیک با قیمت اولیه نسبتا مناسب و ثابت ارائه میشوند و عمده خریداران کسانی هستند که به دنبال چنین محصول هایی هستند و در یک بازه زمانی مشخص قیمت پیشنهادی خود را ارائه میدهند و پس از اتمام زمان مزایده کالا به افرادی که قیمت بیشتری را ارائه میدهند تعلق میگیرد.

باید یادآوری کنم که مخاطبان این شیوه جزو مخاطبان خاص و محدود هستند و شاید برای شما دسترسی به این افراد کار چندان آسانی نباشد و همین موضوع شما را دچار محدودیت میکند. بنابراین شیوه چندان برای شما به عنوان تازه کار زیاد کاربردی نخواهد بود.

تبلیغات پیامکی

در این روش شما دارای یک سقف محدود از کاراکتر ها هستید و معمولا برای هر پیامک حدود ۷۰ کاراکتر مجاز خواهید بود. در این شیوه شما نمیتوانید از تصاویر و مدیا استفاده کنید و این یک عیب بسیار بزرگ است. و تغریبا هزینه ای که برای هر پیامک میخواهید ارسال کنید با شیوه های دیگر تغریبا نزدیک و یکسان است.

این نوع تبلیغات و بازار یابی به صورت دسته ای از طریق تجهیزات مخابراتی BTS ها صورت میگیرد. در این روش مشخص نیست که پیام شما واقعا به مخاطبان هدف ارسال میشود یا خیر. حتی ممکن است برای برخی افراد یا گروه هایی که نمیتوانند از گوشی های هوشمند استفاده کنند یا نتوانند از امکانات تراکنش اینترنتی (خرید اینترنتی) استفاده کنند ارسال شود ، مانند اتباع خارجه افراد مسن و سالمند و … .

درست است که این شیوه از گستردگی و پهنای باند مخابراتی استفاده میکند اما به دلیل دلایل ذکر شده در فوق زیاد کاربردی به نظر نمیرسد. در این شیوه بیشتر جهت ارسال پیامک های تجمعی و فراخوانی استفاده میشود. یا در مواقع اضطراری و هشدار بسیار کاربرد دارد.

تبلیغات ایمیلی (کمپینگ ایمیل)

یکی از شیوه های محبوب و بسیار موثر تبلیغاتی بازاریابی ایمیلی (تبلیغات ایمیلی) میباشد. این نوع بازاریابی از جمله شیوه های حرفه ای میباشد که نیازمند دانش مختص به خود است. در این شیوه میتوان از قالب های گرافیکی زیبا که شامل متن ، تصاویر و مدیا میباشد تشکیل شده است.

اما در این شیوه شما با چالش بزرگی مواجه هستید و آن هم جمع آوری و داشتن لیست یا بانک اطلاعاتی ایمیلی میباشد. قبل از اینکه شما از این روش استفاده کنید باید در نظر بگیرید که این بانک ایمیلی را چگونه میتوانید بدست بیاورید؟! توصیه میکنم در این روش اصلا به فکر خرید بانک ایمیل از منابع ناشناس نباشید ، زیرا به طور یقین این بانک های اطلاعاتی عمدتا شامل بسیاری از آدرس ایمیل های جعلی میباشند.

اگر شما واقعا میخواهید از ایمیل های واقعی استفاده کنید باید با شیوه های جمع آوری آن نیز آشناباشید. این شیوه مانند استفاده از فرم های ثبت نام کاربری ، فرم های خرید ،  فرم های خبرنامه و دیگر شیوه های مختص به این روش باشید.

البته این شیوه شیوه مناسبی برای فروش محصولات فیزیکی نیست و چالش هایی را برای شما به هماه خواهد داشت زیرا مشخص نیست چه میزان از مشتریان از ایمیل های دریافتی استفاده میکنند و حتی برخی آنها را به عنوان اسپو یا هرز نامه دسته بندی میکنند و شاید هیچگاه ایمیل شما را باز نکنند و  آن را نبینند.

تبلیغات بنری (از گیف تا سه بعدی)

شما به عنوان یک وب مستر که مدیریت تمام وجوه یک وب سایت را برعهده دارید باید برای توسعه اهداف خود از بهترین شیوه ها ،کم هزینه ترین ، فراگیرترین ، هدفمند ترین ، جذاب ترین و خلاقانه ترین شیوه ها برای تبلیغات بنری خود استفاده کنید. 

استفاده از تصاویر متحرک روی صفحات وب در این روش یکی از شاخص ترین پارامتر ها جهت تبلیغات میباشد. این تصاویر که به صورت متحرک در صفحات وب قابل مشاهده هستند به همراه لینک های پیوندی به مخاطبان کلیدی و هدف شما کمک میکنند تا به راحتی به صفحه مورد نظر شما مراجعه کنند.

حال اگر شما از سیستم های همکاری در فروش استفاده میکنید این امکان را برای وب مستران دیگر فراهم میکنید تا با استفاده از بازاریابی بنری شما با لینک پیوندی مخصوص خودشان استفاده کنند و حتی به ازای فروش هر محصول از طریق بنر شما حساب نقدی خود را شارژ و به عنوان کمسیون مبلغی را از شما دریافت کنند.

تبلیغات کلیکی (بازاریابی کلیکی)

یکی از شیوه های بسیار عالی و کارآمد و با ریسک کمتر تبلیغات کلیکی میباشد. در این روش محصولات دارای لینک اختصاصی هستند و توسط رباط های تبلیغچی هوشمند که توسط عمدتا شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل فعالیت میکنند انجام میشود.

در این روش این رباط های هوشمند وابسته به این موتور های جستجو گر که دارای سطح بالای برنامه نویسی هم میباشند و حتی امروزه بخشی از آنها به عنوان هوش مصنوعی در فضای مجازی و در اپلیکیشن ها و وب سایتها در حال فعالیت هستند استفاده میشود.

نتیجه این تبلیغات این است که میزان پخش شدن تبلیغات به صورت گسترده تر و فراگیر تر و هدفمند تر به مخاطبان انلاین نمایش داده میشود و درص فروش و جذب مخاطب شما را افزایش میدهند. این افزایش به میزان بازدید ها و کلیک های انجام شده جهت هدایت مخاطبان به اهداف صورت میپذیرد.

به طور مثال اگر شما میخواهید برای یک محصول که از آن ۵۰ عدد در انبار موجودی دارید تبلیغ کنید و تعداد زیادی از آن را بفروش برسانید به میزان ۵۰ کلیک حساب تبلیغاتی خود را شارژ میکنید. حال ممکن است تبلیغات شما ۵۰ هزار بازدید کننده داشته است اما از این پنجاه هزار نفر تنها ۵۰ نفر میتوانند خرید کنندو شاید ۲۰ عدد و شاید ۱۰ عدد که البته این به بازه زمانی تبلیغاتی که شما مشخص کردید نیز بستگی دارد.

اما نکته مهم اینجاست که شما با ۵۰ هزار بازدید کننده آنلاین واقعی داشتید که با برند شما یا محصول شما یا هر دوی آنها آشنا شده اند و دیر یا زود به جمع خریداران شما خواهند پیوست. حال اگر میزا بالاتری فروش را با این روش و میزان تبلیغات شما صورت بگیرد که چه بهتر. شما در این شیوه مدیریت میزان کلیک ها و بازدید ها را در اختیار دارید.

کمپین تخفیف محور

این شیوه از بازاریابی دیجیتال منجر به جذب مخاطبانی که عاشق تخفیفات آخر هفته هستند میشود. برخی مخاطبان هستند که به قول معروف تخفیف باز هستند و به دنبال محصول هایی هستند که در کمپین های رویداد محور مانند بلک فرایدی ، شب یلدا ، عیدانه ها و مناسبت های این چنینی میگردند و در آن شرکت میکنند. 

این کمپین ها به شما کمک میکند تا محصولاتی را که مدت هاست آنها را برای فروش گذاشته بودید را به راحتی با تخفیف ویژه بفروشید و عرضه کنید. پیش زمینه این روش این است که شما مخاطبان خود را با شیوه های مدیریت مشتری و سیاست های تبلیغاتی خود جذب کرده باشید و بدانید که چه میزان از مخاطبانتان به دنبال آفر های ویژه هستند.

آنچه خواهید دریافت

با توجه به مطالبی که ذکر شد خودتان تصمیم گیرنده هستید که با کدام شیوه تبلیغاتی پیش بروید. شیوه های دیگر تبلیغات که در اینجا به آنان اشاره نشد شامل شیوه های بازاریابی اشتراکی و محیطی هستند که مباحث آن در فرصتی دیگر برایتان شرح داده خواهد شد.

تخفیف 40 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 20درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 40 درصدی
تخفیف 50 درصدی
تخفیف 20 درصدی
پوچ!
شانس خود را امتحان کنید و برنده شوید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!

نظر سنجی فروشگاه

1درج مشخصات
2نظر سنجی 1
3نظر سنجی 2
4نظر سنجی 3
5نظر سنجی 4
6نظر سنجی 5
7نظر سنجی 6

20 درصد تخفیف ویژه

کد تخفیف شما: C6RYBRNC

زمان اعتبار این کد:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
این کد تخفیف منقضی شده است. جهت تمدید با پشتیبانی تماس بگیرید

جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.

1مدارک مورد نیاز
2مشخصات طرفین توافق نامه
3موضوع توافق نامه
4تایید و امضاء توافق نامه

به نام خدا

توافق نامه همکاری ویژه تولید کنندگان

این توافق نامه فقط برای همکاران در شهر شیراز و شهر صدرا قابل اجرا می باشد.

شرایط همکاری با ما:

  • آپلود کارت ملی
  • آپلود عکس 4×3
  • امضاء توافق نامه
  • در صورت داشتن مدارک ثبت محصول انحصاری ارائۀ کپی ثبت محصول الزامی می باشد.

فرم ثبت نام و ایجاد حساب فروشگاهی

https://ahlemod.ir/store/