رازهای بازاریابی موفقیت آمیز
رازهای بازاریابی موفقیت آمیز ، در شرایط همه گیری چگونه بازاریابی کنیم؟
فروش ها را به طور عملی برای مشتریان محقق کنید
این لحظه را تصویر کنید: شما در فروشگاه هستید و به دنبال هدیه برای یک دوست یا همسر خود هستید.
اما با کمک افزونه چت فیس بوک این حس به حس شوق در انتخاب برای شما تبدیل خواهد شد.
این یک روش مستقیم برای ارتباط با مشتریانی است که با نیت خرید بالا حتی در لحظات حساس در سفر ارائه میدهد.
در حقیقت ، بازدیدکنندگان سایت هایی که از گپ وب استفاده می کنند ۲.۸ برابر بیشتر از کسانی که این کار را انجام نمی دهند امکان خرید آنلاین را تجربه خواهند کرد.
اگر نتوانند پاسخ سریع از شما دریافت کنند ، نیمی از مشتریان آنلاین خود را از دست خواهند داد.
پشتیبانی بی وقفه و مقرون به صرفه از مشتری در زمان واقعی را ارائه دهید
راه حل های چت همچنین شما را قادر می سازد تا پس از انجام فروش به سوالات پاسخ دهید و از مشتری پشتیبانی کنید.
۸۰٪ بزرگسالان هر روز پیام می دهند و این تعداد در حال افزایش است.
این به نفع مشتریان شما است ، زیرا آنها می توانند بدون دردسر پیدا کردن شماره تلفن و انتظار ، سوالی را بپرسند.
همچنین باعث می شود کار شما کارآمدتر باشد و در وقت شما صرفه جویی کند.
زیرا یک کارمند می تواند همزمان با چندین مشتری صحبت کند.
ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری
بیش از ۶۶٪ مردم می گویند که پیام رسانی در یک تجارت باعث می شود که نسبت به نام تجاری اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.
تعاملات مثبت همچنین می تواند کمی لذت به روز مشتریان شما اضافه کند.
با افزونه چت Facebook ، تجربه شخصی تر و راحت تری احساس می کنند، زیرا آنها می توانند با استفاده از هویت واقعی فیس بوک با شما ارتباط برقرار کنند.
مسنجر همچنین به شما امکان می دهد مکالمه را از طریق صندوق ورودی صفحه فیس بوک خود ادامه دهید ، در حالی که مشتریان می توانند مکالمه را در برنامه مسنجر خود انجام دهند ، حتی پس از اینکه وب سایت شما را ترک کردند.
شما می توانید جدید ترین مقاله های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و روش های نوین به همراه تکنیک های اصولی مارکتینگ (رازهای مربوط به بازاریابی موفقیت آمیز) را در فروشگاه خرید اینترنتی اهل مد دنبال کنید.