رازهای مربوط به بازاریابی موفقیت آمیز
رازهای مربوط به بازاریابی موفقیت آمیز، با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 ، مصرف کنندگان عادت های خرید خود را از فروشگاه های معمولی به فروشگاه آنلاین تغییر داده اند. مشاغل در همه جا سازگار شده اند و از نظر بسیاری ، این به معنای افزایش حضور آنلاین آنهاست. به گفته eMarketer ، فروش تجارت الکترونیکی سالانه ۳۲.۴٪ رشد کرده است و به سطحی رسیده است که پیش از این تا سال ۲۰۲۲ پیش بینی نشده بود – و پیش بینی می شود بسیاری از این رشد حتی پس از پایان همه گیری نیز ادامه داشته باشد. همانطور که مصرف کنندگان دیجیتالی می شوند ، پیام رسان فیس بوک می تواند به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با آنها ، پیشبرد فروش و ارائه تماس شخصی که معمولاً با خرید در فروشگاه مرتبط است ، باشد.
فروش ها را به طور عملی برای مشتریان محقق کنید
این لحظه را تصویر کنید: شما در فروشگاه هستید و به دنبال هدیه برای یک دوست یا همسر خود هستید. وقتی یک نماینده فروش با پرسیدن اینکه آیا به کمک نیاز دارید و شما را به هدایای مناسب راهنمایی می کند ،روز شما را نا امیدوارنه رغم خواهد زد زیرا فرصت تمرکز بر انتخاب محصول مورد نظر از شما گرفته میشود و در برخی مواقع حالگیری برایتان پیش میآید. اما با کمک افزونه چت فیس بوک این حس به حس شوق در انتخاب برای شما تبدیل خواهد شد.
این یک روش مستقیم برای ارتباط با مشتریانی است که با نیت خرید بالا حتی در لحظات حساس در سفر ارائه میدهد. در حقیقت ، بازدیدکنندگان سایت هایی که از گپ وب استفاده می کنند ۲.۸ برابر بیشتر از کسانی که این کار را انجام نمی دهند امکان خرید آنلاین را تجربه خواهند کرد و اگر نتوانند پاسخ سریع از شما دریافت کنند ، نیمی از مشتریان آنلاین خود را از دست خواهید داد. در نهایت ، اگر ارتباط واضحی با مشتریان خود نداشته باشید ، خطر از دست دادن فروش را دارید.
پشتیبانی بی وقفه و مقرون به صرفه از مشتری در زمان واقعی را ارائه دهید
راه حل های چت همچنین شما را قادر می سازد تا پس از انجام فروش به سوالات پاسخ دهید و از مشتری پشتیبانی کنید. پیام رسانی در ارتباطات ما یکپارچه شده است: ۸۰٪ بزرگسالان هر روز پیام می دهند و این تعداد فقط در حال افزایش است. این به نفع مشتریان شما است ، زیرا آنها می توانند بدون دردسر پیدا کردن شماره تلفن و انتظار ، سوالی را بپرسند. همچنین باعث می شود کار شما کارآمدتر باشد و در وقت شما صرفه جویی کند زیرا یک کارمند می تواند همزمان با چندین مشتری صحبت کند.
ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری
بیش از ۶۶٪ مردم می گویند که پیام رسانی در یک تجارت باعث می شود که نسبت به نام تجاری اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. تعاملات مثبت همچنین می تواند کمی لذت به روز مشتریان شما اضافه کند. و با افزونه چت Facebook ، تجربه شخصی تر و راحت تری احساس می کنند، زیرا آنها می توانند با استفاده از هویت واقعی فیس بوک با شما ارتباط برقرار کنند. مسنجر همچنین به شما امکان می دهد مکالمه را از طریق صندوق ورودی صفحه فیس بوک خود ادامه دهید ، در حالی که مشتریان می توانند مکالمه را در برنامه مسنجر خود انجام دهند ، حتی پس از اینکه وب سایت شما را ترک کردند.
شما میتوانید جدید ترین مقاله های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و روش های نوین به همراه تکنیک های اصولی مارکتینگ (رازهای مربوط به بازاریابی موفقیت آمیز) را در فروشگاه خرید اینترنتی اهل مد دنبال کنید.