تخفیفات شگفت انگیز

آکادمی بازاریاب ها

به مرکز آکادمی بازاریاب ها خوش آمدید

آکادمی مرکز بازاریاب ها در فروشگاه اینترنتی اهل مد

آکادمی مرکز بازاریابی فروشگاه اهل مد

آکادمی مرکز بازاریابی فروشگاه اهل مد ، بخشی از فروشگاه اهل مد می باشد که برای بازاریاب ها اختصاص داده شده است.

اگر از فضای تبلیغاتی و اظلاع رسانی خوبی برخورار هستید این گزینه مناسب شماست. شما از این طریق می توانید لینک های ارجاع دهنده اختصاصی خور را بسازید.  آنها را در پلتفرمهای مختلف به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را جهت خرید محصول ها به آنها هدایت کنید. شما بابت این بازاریابی پورسانت دریافت خواهید کرد.

آکادمی مرکز بازاریابی فروشگاه اهل مد
www.ahlemod.ir

بازاریابی ارجاعی چیست؟

بازاریابی ارجاعی روشی است برای تبلیغ محصولات یا خدمات به مشتریان جدید از طریق ارجاع، معمولاً دهان به دهان صورت می گیرد. این یک استراتژی جامع برای تشویق مشتریان پرشور و حامیان برند است تا مستقیماً شبکه داخلی خود را به تجارت شما ارجاع دهند. چنین ارجاعی اغلب به صورت خود به خود اتفاق می افتد، اما کسب و کارها می توانند از طریق استراتژی های مناسب بر این امر تأثیر بگذارند.

تفاوت بازاریابی ارجاعی با بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی ارجاعی و بازاریابی دهان به دهان مشابه به نظر می رسد، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند. تفاوت اصلی بین بازاریابی ارجاعی و بازاریابی دهان به دهان این است که بازاریابی ارجاعی بیشتر “عمدی” است. یک کسب و کار عمداً یک کمپین بازاریابی ارجاع را شروع می کند. کسب‌وکارهایی که در بازاریابی ارجاعی شرکت می‌کنند، عمداً مشتریان خود را تشویق می‌کنند تا به دوستان خود درباره شرکت بگویند. بازاریابی دهان به دهان می تواند بیشتر خودجوش باشد و اغلب توسط مشتریان خوشحال شروع می شود تا تلاش عمدی برند.

چرا بازاریابی ارجاعی اینقدر قدرتمند است؟

انسان ها ذاتاً موجودات اجتماعی هستند. ما طبیعتا تجربیات خود را با دوستان خود به اشتراک می گذاریم. بازاریابی ارجاعی کار می کند زیرا مصرف کنندگان به نظرات افراد واقعی بسیار بیشتر از نظرات خود برندها اعتماد دارند. اگر تجربه خوبی داشتیم، به طور شهودی به همه دوستان خود در مورد آن اطلاع می دهیم. چرا ما این کار را نکنیم؟

ما می خواهیم خانواده و دوستانمان از چیزهای بزرگی که ما تجربه کرده ایم لذت ببرند. به طور مشابه، اگر تجربه بدی داشتیم، مطمئن خواهید بود که آن را با آنها نیز به اشتراک می‌گذاریم. به هر حال، این بهترین راه برای جلوگیری از درد و ناامیدی است. با درس گرفتن از اشتباهات دیگران، یاد می گیریم که چگونه از آن اشتباهات اجتناب کنیم.

چگونه بازاریابی ارجاعی را در استراتژی بازاریابی خود پیاده سازی می کنید؟

تجربه محصول را به اشتراک بگذارید. شما می توانید تکه هایی از این شیوه را به طراحی وب سایت خود، (متن ها، تصاویر، توضیحات محصول و موارد دیگر) را اضافه کنید.

ما می دانیم که مردم به توصیه های دوستان اعتماد دارند و نسبت به تأیید افراد مشهور شک دارند. به نظر می رسد که افراد به اینفلوئنسرهای «معمولی» که بررسی می کنند نیز اعتماد دارند، تا زمانی که اعتبار ایجاد کرده باشند. برخی از شرکت‌ها حتی با کسب‌وکارهای مکمل شریک می‌شوند تا به پایگاه‌های مشتریان یکدیگر کمک کنند.

این استراتژی شامل ارائه تخفیف یا مشوق های دیگر به مشتریان از سوی شرکت ارجاع دهنده توسط هر کسب و کاری است که معمولاً در ازای درصدی از فروش کسب و کار ارجاع شده است. با ارائه خدمات استثنایی به مشتریان اینگونه مشتریان راضی را به دست می آورید. مشتریان خوشحال بیشتر به اشتراک می گذارند. مواظب آنها باشید، آنها هم از شما مراقبت خواهند کرد.

ما با ارائه آموزش های لازم به شما کمک خوااهیم کرد تا از این امکان استفاده کنید. در ارتباط با درخواست ارجاع، بسیاری از شرکت ها یک فرآیند آموزشی دارند که کارکنان را با دانشی برای بازاریابی موثر برنامه ارجاع به هر مشتری مجهز می کند.

قوانین مهم در ایجاد تبلیغات ارجایی:

  • محتوایی را پیدا کنید که در صنعت شما عملکرد خوبی داشته باشد
  • محتوای گفته شده را با ساختن آن برای شما بهبود بخشید
  • محتوای زیبای خود را برای فالوورهای خود تبلیغ کنید

چه کسانی می توانند از بازاریابی ارجاعی استفاده کنند؟

هر نوع کسب و کاری می تواند از مزیت بازاریابی ارجاعی استفاده کند. این نوع استراتژی بازاریابی می تواند برای مشاغلی مانند شرکت های کوچک تک مالک و کارآفرین تا شرکت های بزرگ بسیار مؤثر باشد. بسیاری از کسب و کارهایی که محصولات یا خدمات ارائه می دهند می توانند کمپین های بازاریابی ارجاعی را اجرا کنند.

برخی از انواع مشاغل که معمولاً از بازاریابی ارجاعی استفاده می کنند:

  • فروشگاه های خرده فروشی
  • فروشگاه های تخصصی
  • رستوران ها
  • شرکت های خدمات خودرویی
  • فرودگاه ها، هتل ها و آژانس های مسافرتی
  • بانک ها
  • باشگاه های سلامت و سالن های ورزشی
  • پزشکان، دندانپزشکان و متخصصان بهداشت 1
تخفیف 40 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 20درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 40 درصدی
تخفیف 50 درصدی
تخفیف 20 درصدی
پوچ!
شانس خود را امتحان کنید و برنده شوید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!

نظر سنجی فروشگاه

1درج مشخصات
2نظر سنجی 1
3نظر سنجی 2
4نظر سنجی 3
5نظر سنجی 4
6نظر سنجی 5
7نظر سنجی 6

20 درصد تخفیف ویژه

کد تخفیف شما: C6RYBRNC

زمان اعتبار این کد:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
این کد تخفیف منقضی شده است. جهت تمدید با پشتیبانی تماس بگیرید

جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.

1مدارک مورد نیاز
2مشخصات طرفین توافق نامه
3موضوع توافق نامه
4تایید و امضاء توافق نامه

به نام خدا

توافق نامه همکاری ویژه تولید کنندگان

این توافق نامه فقط برای همکاران در شهر شیراز و شهر صدرا قابل اجرا می باشد.

شرایط همکاری با ما:

  • آپلود کارت ملی
  • امضاء توافق نامه
  • در صورت داشتن مدارک ثبت محصول انحصاری ارائۀ کپی ثبت محصول الزامی می باشد.

فرم ثبت نام و ایجاد حساب فروشگاهی

https://ahlemod.ir/store/