تخفیفات شگفت انگیز

فهرست مطالب

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

اپسانسر شدن در فروشگاه اهل مد یکی دیگر از امکانات شگفت انگیز فروشگاه می باشد که برای مخاطبان و فروشگاه ها صاحبان کالا تولیدی ها کارخانجات سازمان ها و … در نظر گرفته شده است. این بستر به شما امکان دیده شدن در رویدادها از جمله نمایشگاه ها و قرعه کشی ها را خواهد داد.

ما امکان اسپانسر شدن شما را در نظر گرفته ایم تا بیشتر دیده شوید…

در ادامه مطالبی را جهت آشنایی با این امکان اسپانسر شدن و مزایای آن برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید از شرایط آن اطلاع پیدا کنید.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

حمایت مالی: پیدا کردن تطابق کامل با برند شما

چگونه حمایت مالی از یک تیم ورزشی، رویداد یا برنامه تلویزیونی یا یک رسانه می تواند کسب و کار کوچک شما را تقویت کند؟
حمایت از برند که اغلب با تبلیغات اشتباه گرفته می شود، به یکی از ملموس ترین استراتژی های بازاریابی تبدیل شده است که یک کسب و کار می تواند از آن استفاده کند. در حالی که تبلیغات سنتی یک پیام واحد را برای مخاطبان بزرگ تبلیغ می‌کند، حمایت مالی به برندها این فرصت را می‌دهد تا با یک تیم ورزشی، رویداد یا برنامه تلویزیونی یا یک رسانه که هدف آن رضایت مالی هر دو طرف است، رابطه‌ای مستمر برقرار کنند.

ملاحظات کلیدی

حمایت مالی یک رویکرد هدفمند برای بازاریابی است، زیرا برندها می توانند اسپانسر یک رویداد یا تیمی را انتخاب کنند که با پایگاه مشتری آنها طنین انداز می شود، با هدف گسترش آن و برخلاف تصور برخی، حمایت مالی محدود به شرکت های بزرگ نیست. در واقع، سازمان ها در هر اندازه ای قادر به ایجاد مشارکت هایی هستند که متناسب با بودجه آنها باشد. تیم های ورزشی محلی اغلب به حمایت های مالی برای حفظ خدمات و آموزش خود متکی هستند، بنابراین این یک راه عالی برای کسب و کارهای کوچک برای دستیابی به یک بازار جدید است.

ملاحظات کلیدی در مورد حمایت مالی این است که آیا مخاطب متناسب با برند شما است و چگونه از هویت و عرف برند شما حمایت می کند.

مزایای اسپانسری چیست؟

حمایت مالی یک راه عالی برای افزایش اقتدار و رقابت شما در حوزه کسب و کار شما است.

اگر مخاطبان هدف شما با طرفی که برای اسپانسر انتخاب می‌کنید مرتبط باشد، این پتانسیل را دارد که  تصویر، وضعیت و قابلیت اطمینان شرکت شما را بهبود بخشد. همچنین این فرصت را فراهم می کند تا نام تجاری خود را در مقابل بازار جدیدی از مشتریان بالقوه قرار دهید و فرصت های بازاریابی جدید متنوعی را به نمایش بگذارید.

آگاهی از برند

صرف نظر از بزرگی معامله، حمایت مالی باید به افزایش آگاهی و دیده شدن برند کمک کند، زیرا شما محصول یا خدمات خود را به بازاری جدید و در عین حال هدفمند تبلیغ خواهید کرد. سطح آگاهی دریافتی بستگی زیادی به حمایت مالی شما دارد. آیا آنها در شبکه های اجتماعی فعال هستند؟ آیا پوشش رسانه ای قابل توجهی دریافت خواهند کرد؟ آیا پوشش فیزیکی وجود خواهد داشت، به عنوان مثال آنلاین، تلویزیون یا محصولات تبلیغاتی؟ این ملاحظات می تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت کمپین تأثیر بگذارد.

پروفایل خود را بالا ببرید

حمایت مالی فرصت های جدیدی را برای برندها برای دریافت تبلیغات باز می کند، که ممکن است قبلاً امکان پذیر نبود. حمایت مالی از یک تیم یا رویداد محلی یک راه عالی برای افزایش حضور آنلاین و آفلاین است، زیرا احتمالاً افراد محلی مشتاق به اشتراک گذاری داستان هایی در مورد شرکت های نوپا که در یک هدف خوب مشارکت دارند، خواهند بود.

شرکت Debt، ارائه دهنده مشاوره ورشکستگی، در طول سال ها با حمایت های مالی متعددی بازی کرده است. پیرز مور-اد، رئیس بخش دیجیتال در شرکت Debt، می‌گوید: «حمایت‌های ما برای حمایت از علایق ما و ارتقای حس رفاه و هیجان در تیم ما کار می‌کنند. این شرکت در حال حاضر حامی مالی Bath FC است که به آن در جامعه محلی نمایش مثبت داده است. مور-اد می‌افزاید: «برای ما، حمایت مالی یکی از قدرتمندترین فرصت‌های یک برند برای ارتباط با جامعه گسترده‌تر و قرار دادن کسب‌وکار در یک زمینه معنادار است.»۱

از جمع متمایز شوید

در بازارهای اشباع شده، گم شدن در سر و صدا برای مشاغل آسان است. نه تنها حمایت مالی به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید، بلکه از آنجایی که شرکت شما به طور گسترده ای شناخته می شود، معاملات اسپانسر باید مستقیماً با نوسانات فروش شما ارتباط داشته باشد. مانند همه انواع بازاریابی، هدف نهایی از حمایت مالی کسب درآمد بیشتر برای یک تجارت است.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

انتخاب اینکه چه کسی اسپانسر شود

انتخاب اینکه چه کسی اسپانسر شود تصمیمی نیست که باید ساده گرفته شود. مهم است که طرف حمایت کننده پیام و هویت برند شما را تکمیل کند. هر چه هم ترازی نزدیکتر باشد، احتمال موفقیت کمپین بیشتر است.

در برخی موارد، واضح است که چه نوع حمایت‌هایی برای برند شما مفید است. به عنوان مثال، این کاملا منطقی است که یک فروشگاه لوازم خانگی حمایت مالی یک نمایشگاه بهبود خانه را انجام دهد. با این حال، انتخاب برای برخی از شرکت‌ها چندان آشکار نیست. این چیزی است که شرکت آنلاین یکنوع بازی شبیه لوتو tombola تجربه کرده است و در دهه گذشته قراردادهای حمایت مالی مختلفی از جمله تیم‌های ورزشی و سریال‌های تلویزیونی و یا رویدادهای هنری و … را آزمایش کرده است.

داون الیزابت هاو، رئیس بازاریابی در tombola می‌گوید: «پیدا کردن یک فرصت حمایتی مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. «بر خلاف سایر شرکت‌های یکنوع بازی شبیه لوتو، ما بازی‌های یکنوع بازی‌های شبیه لوتو انحصاری خود را ایجاد می‌کنیم و برای روحیه جامعه ارزش قائل هستیم، و این پیام‌هایی است که هدف ما برقراری ارتباط است. حمایت مالی گسترش فعالیت های بازاریابی معمول ما است، اما بدون نیاز به اقدامات قوی، بنابراین انجام درست آن حیاتی است.

مزایای اسپانسری در رسانه و فروشگاه خرید اینترنتی اهل مد

۱. افزایش آگاهی از برند

در اساسی‌ترین سطح، حمایت مالی شکل دیگری از تبلیغات است که یک شرکت می‌تواند با نشان دادن تصویر یا لوگوی خود بر روی مطالب مختلفی که دارنده حقوق مالکیت دارد – چه پیراهن تیم، یک استادیوم یا یک ایمیل و یا یک رسانه آن را شناخته‌تر کند.

برند پخش صوتی اسپاتیفای به تازگی ۲۸۰ میلیون یورو به غول فوتبال اسپانیایی بارسلونا پرداخت کرده است تا از پیراهن ها، کیت تمرینی و احتمالاً حقوق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ باشگاه حمایت کند. همه اینها به طور منظم به آن در معرض دید جهانی قرار می دهد.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

تفاوت حمایت مالی و تبلیغات سنتی

با این حال، حمایت مالی دو مزیت اصلی نسبت به تبلیغات سنتی دارد:

اولاً، همیشه سبزتر است زیرا تصاویر یا نوردهی می‌تواند سال‌ها طول بکشد (به افرادی فکر کنید که کیت قدیمی را نگه می‌دارند، تصاویر بازیکنان سال‌های قبل را می‌بینند یا دوباره -اجرای رویدادها / مسابقات). ثانیاً از نظر پوشش خبری یا رسانه ای تبلیغات رایگان ایجاد می کند. برای مثال، اپلیکیشن دوستیابی توانمندسازی زنان بامبل ۲۰ میلیون دلار برای حمایت مالی از لس آنجلس کلیپرز NBA پرداخت، اما برخی پیشنهاد کرده‌اند که تنها در تبلیغات رایگان برای Bumble بیش از این رقم را از طریق تبلیغات عظیمی که خود معامله دریافت کرده بود، به دست آورد.

۲. ایجاد روابط عمومی مثبت

در بسط نمونه بامبل، یک حمایت مالی می تواند به ایجاد روابط عمومی مثبت کمک کند – خواه پوشش خبری باشد یا واکنشی که در افرادی که با آن مواجه می شوند ایجاد می کند. یک مثال ویرجین مدیا است که به حل مسئله قیمت بالای بلیط در فوتبال کمک کرد که به طور فزاینده ای هواداران معمولی را رد می کند. ویرجین از طریق حمایت مالی خود از تیم انگلیسی ساوتهمپتون و فدراسیون حامیان فوتبال، در لابی «بیست فراوان است» شرکت کرد که برای کاهش قیمت بلیط برای هواداران خارج از خانه به ۲۰ پوند تلاش می کند. طرفدارانی که بیش از  ۲۰ پوند هزینه کرده اند می توانند بلیت خود را برای ویرجین ارسال کنند تا مابه التفاوت را بازپرداخت کند.

همچنین ویرجین را با ایده وفاداری در یک صنعت کم وفاداری (اشتراک های تلویزیون/باند پهن) مرتبط کرد و باعث ایجاد حسن نیت در میان حامیان مخالف ساوتهمپتون شد – یک اتفاق بسیار نادر در دنیای قبیله ای فوتبال.

۳. نحوه درک مردم از یک شرکت را تعریف کنید

این همان چیزی است که بازاریابان در استراتژی بازاریابی از آن به عنوان “موقعیت یابی” رقابتی یاد می کنند. شرکت‌ها نه تنها می‌خواهند شناخته شده‌تر شوند، بلکه از مردم می‌خواهند که طرز فکر خاصی در مورد آنها داشته باشند. یکی از مزایای حمایت مالی این است که می تواند این کار را با مرتبط کردن ویژگی های دارنده حقوق با خود حامی انجام دهد – اصطلاح صنعتی به نام “انتقال“.

اپسانسر شدن در فروشگاه اهل مد

به عنوان مثال، برند خودروی نسبتاً نامطبوع اشکودا می‌خواست به مخاطبان جوان‌تر دسترسی پیدا کند و تصورات مربوط به نام تجاری را تغییر دهد، بنابراین از بردلی ویگینز، اسطوره دوچرخه‌سواری بریتانیا حمایت کردند. شخصیت منحصربه‌فرد ویگو و تصویر ستاره راک استار که از او به عنوان نوئل گالاگر دوچرخه‌سواری یاد می‌شود، به افزایش ۲۲ درصدی محبوبیت، افزایش ۵۴ درصدی زمان صرف شده در وب‌سایت اشکودا و رشد ۱۴ درصدی در بینندگان زیر ۵۵ سال اشکودا کمک کرد.

۴. تولید محتوا

انفجار رسانه‌های دیجیتال/اجتماعی به برندها این فرصت را داده است تا محتوای بازاریابی خود را ایجاد کنند و حمایت مالی مسلماً مؤثرترین عامل این امر با دادن حق و مواد به برندها برای ایجاد محتوایی است که ستاره‌ها یا ورزشکاران دارندگان حقوق را نشان می‌دهند. برند مخابراتی Telstra، که حامی لیگ فوتبال استرالیا است، در طول همه‌گیری ویروس کرونا، یک نسخه اسپین آف از این ورزش ایجاد کرد – لیگ فوتبال استرالیا تاس – که در آن بازیکنان مشهور با انداختن تاس به رقابت رو در رو شدند. امتیاز بازی همانطور که مدیر اسپانسر Telstra اشاره کرد، یک راه عالی برای “طرفداران برای تعامل با قهرمانان خود در یک محیط سرگرم کننده و بدون فیلمنامه”.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

۵. نمایش یک محصول

یک کمپین حمایتی موفق به یک شرکت این امکان را می دهد تا به راحتی نشان دهد که محصولش چیست یا چه می کند. برای مثال، برند تجاری آنلاین eToro، به آموزش مردم در مورد رشته گسترده تر تجارت/سرمایه گذاری نیاز داشت. بنابراین آنها یک معامله “فقط سود” با DS Techeetah انجام دادند که در آن تیم فرمول E یک حساب معاملاتی eToro با ۱ میلیون پوند برای تیم برای سرمایه گذاری داده شد و DS Techeetah باید هر سودی را که در پایان معامله به دست آورده بود حفظ کند.

از آنجایی که آن‌ها معاملات ارزهای دیجیتال را نیز ارائه می‌کردند، eToro برای حمایت مالی از تیم‌های فوتبال انگلیسی که از بیت‌کوین استفاده می‌کردند، درست قبل از ورود اولین موج ارزهای دیجیتال به جریان اصلی پول پرداخت کرد. این برای نشان دادن به عموم مردم بسیار مهم بود که کریپتو چیز بدی نیست که فقط مجرمان از آن استفاده می‌کنند، بلکه یک مورد استفاده واقعی برای همه دارد.

۶. داده های چشم انداز را به دست خواهید آورد

یکی از مزایای حمایت مالی این است که روش بسیار موثری برای جمع آوری داده ها در مورد مشتریان بالقوه است. گروه بیمه عمر آسیا-اقیانوسیه AIA سال ها از تیم فوتبال تاتنهام هاتسپور در لیگ برتر انگلیس حمایت مالی کرده است، علیرغم اینکه محصول آنها حتی در بریتانیا یا اروپا موجود نیست. لیگ برتر در آسیا بسیار محبوب است، بنابراین حمایت مالی AIA آنها را قادر می‌سازد تا مسابقات و تبلیغات رایگان زیادی را که آسیایی‌ها وارد می‌شوند اجرا کنند و با انجام این کار جزئیات شخصی مختلفی را ارائه دهند که بیمه‌گر سپس از آنها برای هدف قرار دادن محصولات بیمه استفاده می‌کند.

۷. معرفی کارگزار / شبکه

حمایت مالی می تواند یک راه موثر – و گاهی تنها – برای یک شرکت باشد تا در مقابل مخاطبان هدف خاصی قرار گیرد، به ویژه در دنیای تجارت به تجارت (B2B). به عنوان مثال، جوایز جهانی شهر سبز که توسط AIPH اجرا می‌شود، ابتکاری است که برای شناسایی سبزترین شهرهای جهان از نظر نحوه ترکیب طبیعت با روش توسعه و مدیریت یک شهر طراحی شده است. در نتیجه، این فرصت را برای حامیان مالی مانند املاک، مهندسی، معماری و شرکت‌های مشاوره فراهم می‌کند تا مستقیماً به برنامه‌ریزان شهری بسیار تأثیرگذار و تصمیم‌گیرندگان دولتی محلی معرفی شوند که در غیر این صورت دسترسی به امنیت چند میلیونی بسیار دشوار خواهد بود.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

۸. مستقیماً فروش را هدایت خواهد کرد

هدف نهایی بازاریابی، هدایت فروش است و اگرچه حمایت مالی عمدتاً به طور غیرمستقیم (از طریق تمام مزایای ذکر شده) کمک می کند، اما شرکت را قادر می سازد مستقیماً فروش را هدایت کند. بارزترین مثال این «حقوق ریختن» است که در آن یک شرکت نوشیدنی حق (اغلب به طور انحصاری) فروش محصول خود را در رویدادها یا مکان‌ها تضمین می‌کند. بسته به طول یا اندازه رویداد، این می تواند صدها هزار پوند فروش ایجاد کند. یک مثال خاص تر، برند تاکسی Gett است که از باشگاه کریکت Surrey County در انگلستان حمایت مالی کرد. این شرکت یک رتبه تاکسی انحصاری درست در خارج از زمین دریافت کرد که در طول روز برای تشویق شرکت کنندگان به استفاده از آن برای رسیدن به خانه ارتقا یافت. همچنین یک کد ویژه برای هر کسی که برنامه Gett را دانلود می‌کرد، ارائه می‌شد که به آنها اعتبار زیادی در حساب می‌داد که شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کرد تا به طور کلی در آینده از این سرویس استفاده کنند.

تجزیه و تحلیل ۱۰۰ حمایت مالی در هفت بازار در ۲۰ صنعت توسط نیلسن

حمایت‌های مالی به  طور متوسط ۱۰ درصد افزایش در قصد خرید در میان طرفدارانی که در معرض آن هستند، ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، ۲۷ درصد از جمعیت ایالات متحده علاقه مند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، اما این میزان در بین طرفداران چهار ورزش اصلی ایالات متحده که افزایش زیادی در حمایت های مالی از ارزهای دیجیتال داشته اند، به ۴۵ درصد (افزایش ۶۷ درصدی) می رسد.

۹. مشتریان بالقوه و مشتریان را سرگرم کنید

همراه با آگاهی از برند، این بستر اصلی حمایت – مهمان نوازی است. یکی از مزایای حمایت مالی، دسترسی شرکت‌ها به حقوق و فرصت‌هایی است که می‌توان از آنها برای سرگرم کردن مشتریان بالقوه (طراحی فروش جدید) و مشتریان (تجدید موارد فعلی) مانند جعبه‌های شرکتی در رویدادهای زنده، استفاده کرد تا تجربیات «با پول نمی‌توان خرید». از جمله رویدادهای شام خصوصی، ملاقات با بازیگران / ورزشکاران ستاره یا شرکت در جلسات تمرین / تمرین.

۱۰. تعامل / تعامل با مشتریان

در جایی که مهمان نوازی شرکت را قادر می سازد تا با تعداد بسیار کمی از مشتریان تعامل داشته باشد، حمایت مالی همچنین به آنها اجازه می دهد تا با بخش زیادی از مشتریان خارج از نقاط تماس مدیریتی معمول (مانند خرید، تمدید، رسیدگی به مشکلات و غیره) تعامل داشته باشند.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

یک مثال موفق از حمایت مالی، حمایت برند شبکه تلفن همراه O2 از راگبی انگلستان و گنبد هزاره لندن است. این برند مشتریان را قادر می‌سازد تا از این مشارکت‌ها به طرق مختلف بهره ببرند، از جمله بلیط‌های پیش‌رو، پذیرش اولویت در رویدادها، سالن‌های استراحت در محل رزرو شده برای مشتریان O2، دسترسی به ملاقات‌ها و احوالپرسی‌های اختصاصی بازیکنان، تخفیف‌های روز مسابقه و محتوای انحصاری پشت صحنه.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

۱۱. اهداف CSR را برآورده و به جامعه کمک خواهد کرد

جامعه تقاضای بسیار بیشتری از شرکت ها دارد تا به شیوه های اجتماعی مسئولیت پذیرتری رفتار کنند – خواه محیط زیست باشد، حمایت از جوامع محلی یا حمایت از برابری/تنوع. اینجاست که حمایت مالی فوق العاده قدرتمند است و موثرترین کانال بازاریابی برای یک شرکت برای انجام این کار است. می تواند تبلیغات را انجام دهد تا بگوید مسئولیت اجتماعی دارد یا می تواند برای نشان دادن مسئولیت اجتماعی خود در حمایتمالی شرکت کند.

به عنوان مثال، برند شیرینی‌سازی Mars – بخشی که نگرانی‌های سلامتی ایجاد می‌کند – یک طرح مشترک «Just Play» با اتحادیه فوتبال انگلیس ایجاد کرد که هدف آن فعال‌تر کردن یک میلیون شرکت‌کننده از هر سن، توانایی و پیش‌زمینه از طریق فوتبال پایه است.

۱۲. درگیر کردن و ایجاد انگیزه در کارکنان

حمایت های مالی به طور فزاینده ای به عنوان راهی موثر برای تعامل و ایجاد انگیزه در کارکنان استفاده می شود. نه تنها قدردانی می کند که می تواند به ارتقای روحیه کارکنان، غرور و اعتماد به نفس کمک کند، حمایت مالی به خوبی به ارائه فرصت ها و تجربیات و همچنین جوایز برای مسابقات مبتنی بر عملکرد کمک می کند. رئیس مشارکت‌های دوچرخه‌سواری در HSBC انگلستان گفت که در سال اول هر مشارکتی تنها شاخص عملکرد کلیدی که او با آن اندازه‌گیری کرد، تأثیر آن بر کارکنان بود. برند استخدام Indeed اشاره کرد که یکی از بزرگترین مزایای حمایت مالی آنها از تیم فوتبال آلمانی آینتراخت فرانکفورت اعتماد به نفس و اعتباری بود که به کارکنان داد. به عنوان مثال، اکنون فروشندگان احساس می‌کنند که می‌توانند تلفن را برای هرکسی بردارند، زیرا شرکت اکنون در «میز بالای» قرار دارد.

۱۳. جذب نیرو

از آنجایی که نبرد برای استعدادها شدیدتر شده است و با توجه به اینکه نسل های جوان انتظارات بسیار بالاتری از یک شغل / کارفرما دارند، برند بالقوه یک شرکت که با کارمند مواجه است به اندازه برندی که با مصرف کننده مواجه است اهمیت دارد. در این راستا، حمایت مالی یک ابزار اصلی برای نشان دادن یک شرکت مطلوب‌تر و مرتبط‌تر به نظر می‌رسد و راهی عالی برای متمایز کردن یک شرکت از رقبا است. به عنوان مثال، Deloitte به حمایت مالی خود از رویداد دوچرخه سواری Ride سراسر بریتانیا در مطالب استخدامی خود اشاره می کند. هزینه ورود به آن حدود ۱۶۰۰ پوند است اما توسط شرکت پرداخت می شود. برای نتیجه گیری، از دیدگاه یک شرکت، ارزش این را دارد که توجه و منابع بیشتری را می توان به حمایت مالی برای ارضای اهداف در بسیاری از زمینه های کسب و کار از جمله فروش، بازاریابی، داده/تحقیق، CSR و  HR اختصاص داد.

از طرف دارندگان حقوق، این در مورد شناسایی درجه ای از موقعیت مناسب سازمان شما برای رسیدن به اهداف مختلف در کل شرکت و رساندن این نکته به طور خلاصه است.

اسپانسر شدن در فروشگاه اهل مد

پس از پرداخت لوگو، بنر و لینک خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

Click or drag a file to this area to upload.
لوگو با فرمت png / بنر با فرمت jpeg

شرایط اسپانسری:

نمایش لوگو و یا بنر و یا هر دو به همراه لینک ارسال شده در صفحات مربوط به رویدادها و قرعه کشی ها و بخش نمایش اسلایدر لوگوی حامیان در تمام صفحات (بخش فوتر) سایت.

لوگو و بنر ها پس از تایید مدیر وب سایت به نمایش در خواهند آمد.

مدت اعتبار اسپانسری ۶ ماه می باشد و قابل تمدید است.

هزینه اسپانسری بدون کف/سقف پرداخت است. (تعیین مبلغ اسپانسری به عهده حامی می باشد)

تخفیف 40 درصدی
تخفیف 30 درصدی
تخفیف 20درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 30 درصدی
پوچ!
تخفیف 20 درصدی
تخفیف 40 درصدی
تخفیف 50 درصدی
تخفیف 20 درصدی
پوچ!
شانس خود را امتحان کنید و برنده شوید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!

نظر سنجی فروشگاه

1درج مشخصات
2نظر سنجی 1
3نظر سنجی 2
4نظر سنجی 3
5نظر سنجی 4
6نظر سنجی 5
7نظر سنجی 6

20 درصد تخفیف ویژه

کد تخفیف شما: C6RYBRNC

زمان اعتبار این کد:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
این کد تخفیف منقضی شده است. جهت تمدید با پشتیبانی تماس بگیرید

جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.

1مدارک مورد نیاز
2مشخصات طرفین توافق نامه
3موضوع توافق نامه
4تایید و امضاء توافق نامه

به نام خدا

توافق نامه همکاری ویژه تولید کنندگان

این توافق نامه فقط برای همکاران در شهر شیراز و شهر صدرا قابل اجرا می باشد.

شرایط همکاری با ما:

  • آپلود کارت ملی
  • امضاء توافق نامه
  • در صورت داشتن مدارک ثبت محصول انحصاری ارائۀ کپی ثبت محصول الزامی می باشد.

فرم ثبت نام و ایجاد حساب فروشگاهی

https://ahlemod.ir/store/