رزرو و اجاره غرفه فروشگاه اینترنتی موضوع این مطلب می باشد. ما در این پست به بررسی و معرفی طرحی خواهیم پرداخت که به عنوان یک پیشنهاد در حوزه رشد و توسعه کسب و کار و افزایش درآمد صاحبان کالا و تولید کنندگان در کنار فعالیت های فروش و بازاریابی، برند سازی و تجارتشان می تواند به عنوان یک راهکار افزایش درآمدی در نظر گرفته شود.
آیا در سفر نمایشگاهی (نمایش محصول های خود) بر سر دوراهی هستید و به این فکر می کنید که غرفه ای اجاره کنید یا بخرید؟ خوب، شما در این دوراهی تنها نیستید. هر دو گزینه مجموعه ای از مزایا و مشکلات خاص خود را دارند و تصمیم گیری در مورد کدام مسیر می تواند دشوار باشد.
در این پست بحث دیرینه اجاره یا رزرو در مقابل خرید غرفه یا مغازه را باز می کنیم. ما آن را به زبان ساده تجزیه می کنیم و مزایا و معایب هر انتخاب را بیان می کنیم. اما قبل از اینکه در مورد اجاره غرفه نمایشگاهی در مقابل خرید پاسخ دهیم، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:
اینها چند سوال است که باید قبل از تصمیم گیری برای اجاره و خرید غرفه نمایشگاهی از پاسخ آنها مطمئن شوید. ببینید، بسیاری از غرفهدارانی که برای اولین بار در این طرح شرکت میکنند، خود را در ابهام میبینند، و کاملاً مطمئن نیستند که هنگام انتخاب بین اجاره و خرید، وارد چه حوزه ای میشوند.
برای شما به عنوان یک غرفه دار فیزیکی موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند:
به نوعی مانند ایستادن در یک چهارراه بدون نقشه است و فکر می کنید که کدام مسیر را انتخاب کنید. بنابراین، بیایید راز را کشف کنیم و تصویر واضحی از آنچه واقعاً در هنگام استفاده از اصطلاحات “اجاره” یا “خرید” ثبت نام می کنید، به دست آوریم.
زمانی که قصد شرکت در نمایشگاه های تجاری را دارید، اجاره غرفه نمایشگاهی می تواند یک حرکت استراتژیک باشد. این گزینه طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد که بار طراحی، ساخت و مدیریت تدارکات نمایشگاه شما را کاهش می دهد.
با اجاره غرفه نمایشگاه فروشگاه اینترنتی، به یک بسته مناسب دسترسی پیدا میکنید که نه تنها ساختار غرفه را شامل میشود، بلکه به ایجاد یک طراحی غرفه چشمگیر کمک میکند.
همچنین در انتخاب متریال، کفپوش و گرافیک مناسب کمک می گیرید و شما را از پرداخت هزینه های اضافی منع می کند.
علاوه بر این، این بسته تدارکات بسته بندی، حمل و نقل و مونتاژ و برچیدن نمایشگاه شما را در محل پوشش می دهد و نیاز به جابه جایی مکرر ندارید و در سراسر دنیا قابل دسترس هستید.
اگر متعهد به حضور مداوم در نمایشگاهها هستید و یک استراتژی بلندمدت در ذهن دارید، خرید غرفه نمایشگاهی فیزیکی ممکن است انتخاب مناسبی باشد.
وقتی غرفه ای را خریداری می کنید، کنترل کاملی بر طراحی و سفارشی سازی آن به دست می آورید و به شما این امکان را می دهد که غرفه ای ایجاد کنید که دقیقاً با تصویر برند شما هماهنگ باشد.
در حالی که این گزینه شامل سرمایه گذاری اولیه قابل توجه تری است، می تواند در هر نمایشگاه صرفه جویی در هزینه ها و تجربه یکپارچه برند را ارائه دهد.
در خرید غرفه نمایشگاهی شما نیاز به تخصص زیاد جهت طراحی و مدیریت غرفه دارید و نیز هزینه بسیار زیاد نگهداری و پشتیبانی آن را باید بپذیرید.
البته در حال حاضر ما پلنی برای فروش غرفه ها نداریم و تنها علاقهمندان می توانند از طرح رزرو و اجاره غرفه آنلاین فروشگاهی استفاده کنند.
بیایید بیشتر به مزایا و معایب اجاره غرفه نمایشگاه اینترنتی بپردازیم:
انتخاب بین اجاره و خرید باید با استراتژی کلی بازاریابی و ظرفیت مالی شما مطابقت داشته باشد. با در نظر گرفتن دقیق مزایا و معایب هر گزینه، می توانید مسیری را انتخاب کنید که به بهترین وجه از اهداف تجاری شما پشتیبانی می کند و بازگشت سرمایه شما را در شرکت در نمایشگاه تجاری به حداکثر می رساند. به یاد داشته باشید، هدف فقط داشتن یک غرفه نیست، بلکه ایجاد یک حضور تأثیرگذار است که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود، ارتباطات معنی دار را تقویت می کند و باعث رشد کسب و کار می شود.
رزرو و اجاره غرفه فروشگاه اینترنتی
ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید
امنیت در پرداخت
بدون نیاز به فضای فیزیکی
صرفه جویی در هزینه راه اندازی و نگهداری
بدون محدودیت درج کالا
استفاده در هر زمان و هر مکان
ارتباط مستقیم فروشنده با خریدار از طریق تیکت پشتیبانی
بدون نیاز به انبارداری و فضای فیزیکی
تنوع در درج کالا
بسته بندی و ارسال و پردازش سفارشات توسط فروشنده از طریق شرکت پست
بدون نیاز به دانش فنی
کاربری آسان ویژه تمام متقاضیان و اصناف، تولید کنندگان و صاحبان کالا
تسویه حساب های منظم
پشتیبانی فروشگاهی
مناسب جهت کمک به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر
بدون محدودیت سنی جهت متقاضیان
معرفی محصول ها در موتور های جستجوگر مانند گوگل و …
مناسب تمام کسب و کار ها (کسب و کارهای خانگی، کسب و کارهای کوچک و متوسط، کسب و کارهای بزرگ مانند تولیدی ها و …)
مطالعه، تایید و تکمیل فرم شرایط و قوانین غرفه داری فروشندگان
پرداخت حق اشتراک ماهانه یک میلیون تومان
کارمزد فروشگاه به ازای هر سفارش بابت پردازش و زیرساخت غرفه ۱۵ درصد می باشد
بدون مالیات
آموزش غرفه داری و پشتیبانی فروشگاه
تماس با ما
تلفن دفتر فروش: 07191690526 (پاسخگویی 8 صبح الی 12 ظهر)
تلفن های تماس: 09021328836 – 09361699805 (پاسخگویی 8 صبح الی 9 شب)
در صورت عدم پاسخگویی از طریق فرم تماس با ما پیام خود را ارسال بفرمایید
آدرس: شیراز، شهر صدرا، فاز دو، میدان ولایت، خیابان ابوریحان، بلوار ارتش، خیابان آموزگار، رو به روی کوچه دو، نبش کوچه یک
کد پستی: 7199491142
پست الکترونیک:
ahlemod@gmail.com-info@ahlemod.ir
سامانه های رسمی پیام کوتاه فروشگاه اهل مد
50009188 – 50005708628288
آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!
20 درصد تخفیف ویژه
کد تخفیف شما: C6RYBRNC
زمان اعتبار این کد:
جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.