amir masoumi pour

Manager and Founder

09361699805

پشتیبانی مشتریان 7/24

شنبه تا جمعه 7/24

ساعات پاسخگویی فروشگاه

نکات اساسی در بازاریابی ایمیلی پایدار

نکات اساسی در بازاریابی ایمیلی پایدار، داشتن یک لیست ایمیل برای بازاریابان حرفه ای یک موفقیت بزرگ است – این یکی از با ارزش ترین دارایی هایی است که تجارت شما می تواند داشته باشد. بنابراین اگر لیست در حال رشد دارید ، در حال برنده شدن هستید. اما می توانید با کسب درآمد از آن گام فراتر بروید.

از نکات زیر برای تبدیل مشترکان ایمیل خود به مشتری پولی استفاده کنید. امروز می توانید شروع کنید!

نکات اساسی در بازاریابی ایمیلی پایدار

 با یک ایمیل خوش آمد گویی با کیفیت بالا شروع کنید

تصور کنید که یک سایت دوست یابی شما را با کسی مطابقت می دهد و شما ارتباط برقرار می کنید

این رابطه احتمالاً راه به جایی نمی برد.

روابط از هر نوع – از جمله بین مشتری و کسب و کار – بر اساس ارتباط خوب بنا شده است. اولین ایمیل شما به یک مشترک جدید نباید بیش از پیشنهاد تخفیف در خرید برای اولین بار باشد. همچنین باید با عضویت در لیست ایمیل شما احساس کند که فرد انتخاب صحیحی را انجام داده است!

اشتیاق خود را برای مشاغل خود و مشکلاتی که برای مشتریانتان حل می کند اعلام کنید. برای آینده چه قول هایی بدهید – و به آنها وفا کنید. در مورد خدمات خود صحبت کنید ، اینکه دسترسی به شما آسان است یا جنبه دیگری از آنچه باعث می شود شرکت شما تجارت را با آن لذت ببرد.

از گرافیک ایمیل استقبال می کنید که توالی ایمیل را در Mailpoet نشان می دهد

و موارد دیگری غیر از پیشنهاد فروش – شاید یک پست وبلاگ محبوب ، یک ویدیو یا یک نمودار جذاب با اطلاعات مفید در مورد کسب و کار خود را در آن قرار دهید. همچنین می توانید یک سری خوش آمد گویی از سه تا پنج ایمیل را انجام دهید تا ارتباط اولیه شما با یک مشترک به یک ایمیل متصل نشود.

 به طور مداوم ایمیل ارسال کنید

اگر مشترکان شما را فراموش کنند ، لیست ایمیل شما هیچ ارزشی ندارد.

شما می خواهید اغلب ایمیل ارسال کنید – یک بار در هفته برای اکثر مشاغل حداقل خوبی است. در ذهن مشترکین خود باشید!

در مورد لغو اشتراک بیش از حد نگران نباشید. اگر این کار را انجام دهند ، بیشتر اوقات به این دلیل است که تجارت شما دیگر به آنها ربطی ندارد – این مسئله برای حل مشکلاتی که به آنها نیاز به کمک دارند ، نیست. به عنوان مثال: یکی از والدین کودک نوپا لزوماً نیازی به ماندن در لیست ایمیل والدین جدید احساس نمی کند.

 دعوت به عمل خود را متفاوت کنید

شما می خواهید اغلب ایمیل ارسال کنید ، اما نمی خواهید تکراری باشید. هر ایمیلی که ارسال می کنید در درجه اول باید یک چیز باشد ، اما همیشه یک چیز نیست. اگر فروش مشترکین خود را پس از فروش ، روز به روز ارائه می دهید ، خطر نادیده گرفته شدن را افزایش می دهید.

با تغییر تماس های عملیاتی (CTA) ، ارتباطات خود را با مشترکان خود بیشتر شبیه یک رابطه پویا می دانید. CTA های زیادی برای انتخاب وجود دارد – برخی از نمونه ها عبارتند از:

  1. این ویدئو را تماشا کن.
  2. این مقاله را بخوانید
  3. این نظرسنجی را انجام دهید.
  4. مشاهده این اینفوگرافیک
  5. به این توصیف گوش دهید.
  6. این محصول جدید را بخرید.
  7. عضو شوید
  8. از کد تخفیف خود استفاده کنید.

و همانطور که در این لیست مشاهده می کنید ، باید رسانه های موجود در CTA را نیز تغییر دهید. همه ایمیل های خود را فقط متن نکنید. هر بار از یک عکس استفاده نکنید.

تبدیل مشترکین به خریدار به تعامل پایدار بستگی دارد و بهترین راه برای کسب آن خلاقیت است.

تخفیف و کد کوپن ارسال کنید

ارائه تخفیف به خریداران جدید یک استراتژی اثبات شده است. به یاد داشته باشید ، حتی اگر مشترک هنوز خریدی انجام نداده باشد ، او به لیست ایمیل شما پیوسته است – این بدان معنی است که شما چیزی را که آنها می خواهند دارید. همچنان به آنها تخفیف برای اولین بار بدهید. هر وقت این کار را می کنید ، احتمال گاز گرفتن آنها را افزایش می دهید.

نکات اساسی در بازاریابی ایمیلی پایدار

بیشتر مشاغلی که به طور مداوم از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند ، می توانند داستان مشترکانی را تعریف کنند که برای یک یا دو سال هیچ چیز خریداری نکرده اند و سپس یک روز خرید کرده اند.

 فرصت های انحصاری فروش را ارائه دهید

اینها می توانند اشکال مختلف داشته باشند:

  1. اولین نفر باشید تا یک محصول جدید را امتحان کنید.
  2. ادعای ویژه نامه فقط ایمیل را انجام دهید.
  3. اگر جز among 100 خریدار اول هستید ، هدیه رایگان دریافت کنید.
  4. به باشگاه VIP ما بپیوندید و دو ماه اول را رایگان دریافت کنید.

ایمیل تخفیف AutomateWoo با 15٪ تخفیف

یک جریان ثابت از پیشنهادات ویژه را ارائه دهید . برخی از مشترکان شما را مجبور به پذیرش آنها می کنند. احساس خاص بودن دلیل بر خرید است و گاهی اوقات از قیمت آن بیشتر است. فراتر از تخفیف و کوپن را نیز در نظر بگیرید. به بسیاری از روش های عالی که می توانید از طریق ایمیل با استفاده از AutomateWoo پیشنهادهای شخصی ارائه دهید ، نگاه کنید.

(نکات اساسی در بازاریابی ایمیلی پایدار)

ضرب الاجل ها را وارد کنید

ضرب الاجل یکی دیگر از تاکتیک های پاسخ مستقیم اثبات شده است – دانستن زمان انقضا یک پیشنهاد می تواند شخص را به اقدام تحریک کند. اطمینان حاصل کنید که مهلت ها به راحتی پیدا می شوند – باید در بالای ایمیل شما و با یک فونت بزرگ باشد ، حتی ممکن است یک رنگ روشن متفاوت با بقیه متن باشد.

مهلت های قانونی همچنین دلیل نزدیکی برای ارسال یادآوری های ایمیل با نزدیک شدن تاریخ انقضا به شما ارائه می دهند. از مردم بخواهید هم اکنون اقدام کنند ، مبادا غافل شوند!

 از توصیفات استفاده کنید

با معرفی یک مشتری ثابت به سایر مشتریان راضی ، می توانید مشترکان را ترغیب کنید تا به خریدار تبدیل شوند. توصیفات ویدئویی بهترین گزینه هستند زیرا بیشترین اعتبار را دارند. اما هرگونه گواهی – به عنوان مثال نقل قول از یک بررسی – از هیچ یک بهتر است.

توصیفات همچنین حس اجتماع را منتقل می کند و اگر برای کسب و کار شما منطقی باشد می توانید آن را بزرگ کنید.

شما میتوانید جدید ترین مقاله های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و روش های نوین به همراه تکنیک های اصولی مارکتینگ (رازهای مربوط به بازاریابی موفقیت آمیز) را در فروشگاه خرید اینترنتی اهل مد دنبال کنید.

 

مهندس امیر معصومی پور

مهندس امیر معصومی پور

مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های تجارت الکترونیک

بارکد واتس اپ امیر

ورود به حساب کاربری

با ورود به حساب کاربریتان میتوانید به بخش های دمختلف سایت دسترسی داشته باشید.