amir masoumi pour

Manager and Founder

09361699805

پشتیبانی مشتریان 7/24

شنبه تا جمعه 7/24

ساعات پاسخگویی فروشگاه

تکنیک فوریت در مهندسی بازاریابی دیجیتالی

فوریت می فروشد.

تکنیک فوریت در مهندسی بازاریابی دیجیتالی ، مردم با احساس خرید می کنند و خریدهایشان را با منطق توجیه می کنند. فوریت هر دو را در بر میگیرد. این احساس بسیار قدرتمند عدم تمایل به از دست دادن را شعله ور می کند و منطقی را ارائه می دهد که می گوید: “من باید به زودی تصمیم بگیرم که آیا این معامله را به پایان برسانم یا از آن منصرف شوم؟!!.”

مطالعات علمی درباره فوریت ، دلیل دیگری را ارائه می دهد که چرا اینقدر این روش خوب کار می کند. در این مطالعه ، محققان دریافتند که فوریت چنان قدرتمندانه اولویت های افراد را تنظیم می کند که وقتی اضطرار به کارهای کم اهمیت اضافه می شود ، مردم در واقع آنها را نسبت به کارهای مهمتر دنبال می کنند.

خرید محصول ممکن است مهمترین چیز در زندگی یک شخص نباشد. اما با فوریت ، می توانید احساس و احساس آنها را به گونه ای که هست برانگیخته کنید.

در این بخش ، ما می خواهیم سه جنبه ایجاد فوریت در بازاریابی را بررسی کنیم:

  1. انواع فوریت بازاریابی
  2. نکات حرفه ای برای تسلط بر فوریت
  3. دلایل توجیه فوریت

انواع فوریت در بازاریابی

مهلت های مبتنی بر زمان

در این تاریخ ، قرارداد منقضی می شود. فروش به پایان می رسد. قیمت ها دوباره بالا می رود. دسترسی به باشگاه VIP بسته می شود.

پیام فوری در صفحه محصول در مورد انقضا معامله هشدار می دهد

این معمول ترین مورد استفاده در موارد ضروری در بازاریابی است. و هنگامی که بخوبی استفاده شود بسیار موثر است.

تکنیک فوریت در بازاریابی دیجیتالی هوشمند

تعداد محدود

با فروختن محصول ، معامله از بین می رود. بنابراین اگر می خواهید نسخه خود را دریافت کنید ، همین حالا اقدام کنید. فقط 845 باقی مانده است.

اگر می توانید شرایطی را ایجاد کنید که کمیت محدود باشد ، از این کمبود به نفع خود استفاده کنید. عضویت و گروه های مربیگری همیشه از این موضوع استفاده می کنند و با جمله هایی مانند “ما فقط می توانیم 10 عضو جدید قبول کنیم” فوریت ایجاد می کنند.

محصول متوقف شد

اگر کالایی یا خدماتی متوقف شود ، یک فرم ضروری فوریتی نیز به شما ارائه می دهد. وقتی با موقعیتی روبرو شدید که چیزی در حال پایان است ، از آن برای ایجاد اضطراری برای مشتریان خود استفاده کنید.

فروش برچسب قرمز

این نوع رویکرد فروشگاهی در نوع بازاریابی گیمیفیکیشن قرار می گیرد – مشتریان به دنبال معاملات می روند. می توانید از این روش آنلاین نیز استفاده کنید. به عنوان مثال فقط کالاهایی که در کنار آنها ستاره است تخفیف می خورند. اینها معمولاً در ترکیب با یک مهلت زمانی مانند فروش فلش یک روزه به خوبی کار می کنند.

فوریت «اول 100»

از طرف محدودیت های کمی ، معامله ویژه ای را به خریداران گروه اول ارائه دهید. این انگیزه نیاز به اقدام فعلی را ایجاد می کند ، زیرا افراد دیگر می توانند ابتدا به آنجا برسند. در بازاریابی ممکن است چنین چیزی گفته شود: “ما فقط توانایی این را داریم که 53 مورد را با این قیمت بدهیم ، بنابراین برای تصمیم گیری خیلی منتظر نمانید.”

هدیه رایگان در مقادیر محدود موجود است

این تنوع در شکل فوری میزان ها محدود است. اگر هدیه رایگان را با خرید خاصی جفت کرده اید ، مقدار هدیه رایگان را محدود کنید. به این ترتیب ، وقتی هدیه از بین رفت ، می توانید کالای اصلی را ادامه دهید. اما اگر 500 خریدار اول یک هدیه ویژه رایگان دریافت کنند ، و اگر آن هدیه به تنهایی مطلوب باشد ، اکنون افراد را به اقدام ترغیب می کنید.

فوریت فشار همتا

وقتی افراد می بینند دیگران اقدام می کنند ، به احتمال زیاد همان کار را می کنند. این یکی از دلایلی است که سایت ها هر بار که شخصی خرید می کند از اعلان برخوردار می شوند. همه این افراد در حال خرید هستند – منتظر چه چیزی هستید؟

می توانید بسیاری از این استراتژی ها را با افزونه های فروش برای پسوند WooCommerce استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید بازاریابی فوری خود را در حداکثر 9 مکان مختلف در صفحات محصول خود نمایش دهید.

(تکنیک فوریت در مهندسی بازاریابی دیجیتالی )

نکات حرفه ای برای تسلط بر فوریت

آن را دفن نکنید

این حالت را همیشه در کوپن ها ، پیشنهادهای چاپی ، ایمیل ها و صفحات فرود مشاهده می کنید. پایین و با چاپ ریز ، عبارتی کوچک وجود دارد که تاریخ انقضا پیشنهاد را نشان می دهد.

فوریت ویژگی را در نسخه بازاریابی خود قرار دهید

اگر فوریت نکته اصلی فروش است ، آن را درست در تیتر قرار دهید. یا از زیر عنوان یا متن برجسته دیگری استفاده کنید. آن را نزدیک دعوت به عمل برای خرید قرار دهید. از جعبه فراخوانی استفاده کنید. با سلیقه از رنگها یا قلمهای مختلف استفاده کنید.

شما می خواهید همه آن را ببینند. شما می خواهید غیبت آن غیرممکن باشد

تکنیک فوریت در بازاریابی دیجیتالی هوشمند

 از تایمر شمارش معکوس استفاده کنید

برای مهلت های مبتنی بر زمان ، شمارش معکوس بسیار درخشان است. زمان به پایان رسیدن معامله به معنای واقعی کلمه در حال افزایش است. این یک تصویری قدرتمند است. تا زمانی که بتوانید مقدار باقی مانده سهم را به طور مکرر به روز کنید ، همان قدرت اعمال می شود. با افزونه Sales Triggers for WooCommerce ، هر دو شمارش معکوس و اعلان های کم سهام به طور خودکار به روز می شوند

 با نزدیک شدن به مهلت مقرر ، متن و ایمیل یادآوری ارسال کنید

یادآوری ها می توانند واقعاً پیام کوتاه باشند ، به همین دلیل متن ها نیز بهتر از ایمیل برای این منظور کار می کنند. اگر می توانید هر دو را انجام دهید.

فقط پنج ساعت مانده است. فقط 12 موجودی موجود است. 89 از 100 عدد خریداری شده است – فقط 11 عدد باقی مانده است.

این نوع زبانی است که می توانید در اینجا استفاده کنید.

پست های شبکه های اجتماعی

مرتباً به روزرسانیهایی را درباره آخرین مهلت ارسال کنید. سازمانهای غیرانتفاعی هنگامی که هدف جمع آوری کمک مالی داشته باشند از این موارد استفاده می کنند. اگر هدف 50000 دلار باشد ، آنها می توانند در طول مسیر به روزرسانی هایی را ارسال کنند که با نزدیک شدن به هدفشان ، بر فرکانس و هیجان آنها افزوده می شود.

برای فروش با فوریت دلیل داشته باشید

شما میتوانید جدید ترین مقاله های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و روش های نوین به همراه تکنیک های اصولی مارکتینگ (رازهای مربوط به بازاریابی موفقیت آمیز) را در فروشگاه خرید اینترنتی اهل مد دنبال کنید.

 

مهندس امیر معصومی پور

مهندس امیر معصومی پور

مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های تجارت الکترونیک

بارکد واتس اپ امیر

ورود به حساب کاربری

با ورود به حساب کاربریتان میتوانید به بخش های دمختلف سایت دسترسی داشته باشید.