بازاریابی ابری یا Cloud Marketing چیست؟، خوب برای جواب به این سوال بهتره اول با برخی از مفاهیم آن آشنا شویم.
بازاریابی ابری فرآیند تلاش یک سازمان برای بازاریابی آنلاین کالاها و خدمات خود از طریق تجارب دیجیتالی یکپارچه است که توسط آن برای هر کاربر نهایی تخصصی می شود. هدف استفاده از روش های تبلیغاتی برای هدف قرار دادن مشتریان از طریق برنامه های کاربردی آنلاین از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و پورتال های آنلاین مختلف برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان است.
پلتفرم های بازاریابی ابری می توانند توسط ارائه دهندگان شخص ثالثی که پلتفرم را نگهداری می کنند، پشتیبانی شوند. بازاریابی ابری توسط شرکتی در رالی، کارولینای شمالی تأسیس شد که آن را SharedVue Marketing Technologies نامید. این شرکت نیاز مشتریان را هدف قرار داده است تا اطمینان حاصل شود که محتوای بازاریابی آنها با چندین رسانه دیجیتال سازگار است.
بازاریابی ابری مستلزم تلاش برای حفظ حریم خصوصی داده ها و حفاظت از داده ها است، به ویژه برای بازارهای اتحادیه اروپا که در آن GDPR (مقررات عمومی حفاظت از داده ها) چشم انداز نظارتی را تغییر داده است.
بازاریابی ابری به کسب و کارها این امکان را می دهد تا هزینه مواد توزیع چاپی مانند روزنامه ها، بخشنامه ها، پست مستقیم، کاتالوگ ها و مجلات را کاهش دهند و در عوض محتوای تبلیغاتی استراتژیک را از طریق فرمت های دیجیتال برای مصرف کنندگان ارسال کنند. این به کسبوکارها اجازه میدهد محتوا را به صورت دیجیتالی ارسال کنند، که رویکردی سریعتر و ارزانتر برای تعامل با مشتریان است. این امر باعث کاهش هزینه های چاپ و افزایش کارایی می شود.
سفارشیسازی به کسبوکارها این امکان را میدهد که به طور خلاقانه از ابزارهای تعاملی برای توسعه یک رویکرد تبلیغاتی مرتبط و مؤثر هنگام هدف قرار دادن مصرفکننده استفاده کنند. سفارشی سازی شامل سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک برای سفارشی کردن صفحات و ارسال به دوستان یا عموم مردم از طریق اینترنت است. بازاریابان می توانند داده ها را از طریق منابع داده شخص ثالث، از جمله ایمیل و نظرسنجی، ترکیب کنند تا تجربه مصرف کننده را تجسم کنند.
زمان برای هدف قرار دادن مشتریان حیاتی است. تبلیغات با استفاده از روشهای سنتی، مانند پوسترها و نظرسنجیها، قبل از اینکه اغلب باطل شوند، زمان محدودی دارند. بازاریابی ابری به کسب و کارها این امکان را می دهد که در صورت لزوم تبلیغات تولید کنند. مطالب را می توان به راحتی حذف کرد و اگر کمپین یا فصل به پایان رسید، مطالب را می توان از اینترنت پاک کرد یا برای ارتقای مطالب به کاربر نهایی تطبیق داد و با عنصر سفارشی سازی پیوند داد تا اطمینان حاصل شود که مطالب بازاریابی برای هدف خود مناسب هستند، و در زمان صحیح تحویل داده شود.
هنگامی که یک شرکت محصولات و خدمات خود را برای یک مصرف کننده بازاریابی می کند، مصرف کننده قادر به لمس فیزیکی یا مدیریت محصول یا خدمات نیست. این تجربه به طور بالقوه میتواند مشتریانی را که هدف قرار گرفتهاند، دور کند، اگر تلاشهای کسبوکار تصمیم مصرفکننده را برای خرید کالا راضی نکرده باشد. محتوا در دستگاه متفاوت است، زیرا سازگاری و سیستمهای عامل بر محتوای ارائه شده تأثیر میگذارند.
کلاهبرداری اینترنتی به سرعت در سطح جهانی رشد کرده است، سریعتر از اینترنت. مجرمان کلاهبردار بیشتر و بیشتر می توانند برای جذب ترافیک وب و نمایش محتوای تبلیغاتی، پاپ آپ های تبلیغاتی را در قالب تبلیغات آنلاین در شبکه جهانی وب ارسال کنند. حملات بدافزار میتواند مشتریانی را که به مطالب بازاریابی ارسال شده در دستگاههایشان پاسخ میدهند، اخراج کند. کریس ایوانز، نماینده حزب کارگر گفت: «وب سایت های کپی کت بخشی از صنعت رو به رشدی هستند که صرفاً برای فریب مردم از پولی که به سختی به دست آورده اند وجود دارد.»
شکاف دیجیتالی تقسیم بین یک جمعیت معین در استفاده آنها از فناوری اطلاعات است. این می تواند به دلیل عواملی از جمله:
جغرافیایی
فرهنگی
رشد اقتصادی
دموکراسی
معلولیت
اگر دسترسی محدودی به فناوری اطلاعات در مکانهای خاص وجود داشته باشد، این عملکرد کسبوکارها را برای بازاریابی جهانی کالاها و خدمات خود در مکانهای جدید محدود میکند. بخشی از مصرفکنندگان قادر به تجربه و مشاهده روشهای بازاریابی آنلاین از یک کسبوکار یا منابع نیستند، در نتیجه روش سنتی بروشورها و تابلوهای صورتحساب به نام بازاریابی مستقیم را اتخاذ میکنند.
استراتژی عبارت است از جهت گیری عملی که به هدف یا هدفی می رسد. استراتژی بازاریابی ابری به چهار عنصر کلیدی تقسیم می شود.
اولین قدم در بازاریابی ابری، یافتن هدف یا هدف برای پروژه بازاریابی است. پیشنهاد دهنده باید اهداف را به وضوح بیان کند، که می تواند در داده های کمی یا کیفی حفظ شود. با تعیین هدف و مقاصد کمپین بازاریابی، این امر برنامه را به طور تصادفی محدود می کند.
مرحله توسعه جایی است که تیم بازاریابی مواد گرافیکی و رسانه ای را ایجاد می کند. تیم توسعه وب روشی برای ارسال مطالب در وب جهانی یا منبع آنلاین پیدا می کند. تبلیغات بازاریابی باید هدف و هدف اصلی خود را برآورده کند، تیم توسعه باید توسعه و برنامه ریزی کند تا مطالب را از نظر بصری جذاب کند.
مرحله تعمیر و نگهداری نیاز به به روز رسانی دارد در حالی که مواد آنلاین هستند که نیاز به نگهداری مداوم دارند. تکنیک های بازاریابی ابری شامل به روز رسانی منظم برای اطمینان از دسترسی به کاربر نهایی خود و داشتن موضوع معتبر است. اعضای بازاریابی مسئول تعدیل هر تابلوی بحث و به روز نگه داشتن محتوا و افزایش اعتبار هستند.
در طول مدت زمان مطالب بازاریابی، پیام باید مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که چقدر برای کاربر نهایی موفق بوده است. نتیجه باید در استراتژی مشخص شود و به بازاریاب اجازه دهد تا کارایی کلی روش بازاریابی ابری را تطبیق داده و افزایش دهد.
تماس با ما
تلفن دفتر فروش: 07191690526 (پاسخگویی 8 صبح الی 12 ظهر)
تلفن های تماس: 09021328836 – 09361699805 (پاسخگویی 8 صبح الی 9 شب)
در صورت عدم پاسخگویی از طریق فرم تماس با ما پیام خود را ارسال بفرمایید
آدرس: شیراز، شهر صدرا، فاز دو، میدان ولایت، خیابان ابوریحان، بلوار ارتش، خیابان آموزگار، رو به روی کوچه دو، نبش کوچه یک
کد پستی: 7199491142
پست الکترونیک:
ahlemod@gmail.com-info@ahlemod.ir
سامانه های رسمی پیام کوتاه فروشگاه اهل مد
50009188 – 50005708628288
آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!
20 درصد تخفیف ویژه
کد تخفیف شما: C6RYBRNC
زمان اعتبار این کد:
جهت شفاف سازی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کننده های محترم امکان مشاهده ساختار هزینه و قیمت تمام شده کالا در سایت فراهم شده است.